LogouT Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Er det noen som vet om det følger med skruer til vifter og griller osv man kjøper på Microplex? EDIT: Når man skal montere griller, skal man da feste de med nye skruer oppå vifta, eller skal vifteskruene fjernes, og grillen legges i mellom vifta og skruene.. ? Endret 8. juni 2004 av LogouT Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er du heldig så følger det med skruer... Men grill kan du nok glemme Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Noen kommer med skruer og noen uten. Vet at sunbeam kommer uten, og at i allefall 92mm modelen fra zalman kommer med skruer.. Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Noen kommer med skruer og noen uten.Vet at sunbeam kommer uten, og at i allefall 92mm modelen fra zalman kommer med skruer.. Hmm... jeg bestilte led-viftene til sunbeam, der fulgte det med skruer Sunbeam-vifte Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Når man skal montere griller, skal man da feste de med nye skruer oppå vifta, eller skal vifteskruene fjernes, og grillen legges i mellom vifta og skruene.. ? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Noen kommer med skruer og noen uten.Vet at sunbeam kommer uten, og at i allefall 92mm modelen fra zalman kommer med skruer.. Hmm... jeg bestilte led-viftene til sunbeam, der fulgte det med skruer Sunbeam-vifte hmm, ok jeg har uv viftene jeg... Tenkte at siden de kom uten kommer vel de andre uten også sorry Lenke til kommentar
Turbel Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Når man skal montere griller, skal man da feste de med nye skruer oppå vifta, eller skal vifteskruene fjernes, og grillen legges i mellom vifta og skruene.. ? Jeg vet ikke helt om jeg forstår deg riktig, men hvordan du monterer grillen kommer helt an på hvordan viften er montert... Det greieste er nok å skru inn skruen gjennom henholdsvis grillen, evt. kabinett og viften. Du kommer sikkert frem til en god løsning! Forøvrig vil jeg bare minne om punkt 10 i Retningslinjene, før en moderator gjør det... Lenke til kommentar
LogouT Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Når man skal montere griller, skal man da feste de med nye skruer oppå vifta, eller skal vifteskruene fjernes, og grillen legges i mellom vifta og skruene.. ? Jeg vet ikke helt om jeg forstår deg riktig, men hvordan du monterer grillen kommer helt an på hvordan viften er montert... Det greieste er nok å skru inn skruen gjennom henholdsvis grillen, evt. kabinett og viften. Du kommer sikkert frem til en god løsning! Forøvrig vil jeg bare minne om punkt 10 i Retningslinjene, før en moderator gjør det... Ja, beklager. Ville bare få svar på editen i topicen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå