Gå til innhold

Vifteskruer.

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det følger med skruer til vifter og griller osv man kjøper på Microplex?

EDIT: Når man skal montere griller, skal man da feste de med nye skruer oppå vifta, eller skal vifteskruene fjernes, og grillen legges i mellom vifta og skruene.. ?

Endret av LogouT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen kommer med skruer og noen uten.

Vet at sunbeam kommer uten, og at i allefall 92mm modelen fra zalman kommer med skruer..

Hmm... jeg bestilte led-viftene til sunbeam, der fulgte det med skruer :roll:

Sunbeam-vifte

hmm, ok jeg har uv viftene jeg... Tenkte at siden de kom uten kommer vel de andre uten også ;)

sorry :roll:

Lenke til kommentar
Når man skal montere griller, skal man da feste de med nye skruer oppå vifta, eller skal vifteskruene fjernes, og grillen legges i mellom vifta og skruene.. ?

Jeg vet ikke helt om jeg forstår deg riktig, men hvordan du monterer grillen kommer helt an på hvordan viften er montert... Det greieste er nok å skru inn skruen gjennom henholdsvis grillen, evt. kabinett og viften. Du kommer sikkert frem til en god løsning! ;)

Forøvrig vil jeg bare minne om punkt 10 i Retningslinjene, før en moderator gjør det... :realmad:

Lenke til kommentar
Når man skal montere griller, skal man da feste de med nye skruer oppå vifta, eller skal vifteskruene fjernes, og grillen legges i mellom vifta og skruene.. ?

Jeg vet ikke helt om jeg forstår deg riktig, men hvordan du monterer grillen kommer helt an på hvordan viften er montert... Det greieste er nok å skru inn skruen gjennom henholdsvis grillen, evt. kabinett og viften. Du kommer sikkert frem til en god løsning! ;)

Forøvrig vil jeg bare minne om punkt 10 i Retningslinjene, før en moderator gjør det... :realmad:

Ja, beklager. Ville bare få svar på editen i topicen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...