WonderBjarne Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ja nå har jeg endelig tenkt til å installere Linux (Fedora), men jeg har et par spørsmål. Jeg har Windows på pc'en fra før av. Er det lurest å installere linux sammen med windows og så slette windows når linux er oppe å kjører...? eller er det bedre å slette/formatere diskene slik at ikke noe av windows ligger igjen når jeg går igang med installasjon av linux...? Har et trådløst nettverkskort fra Belkin. har gått inn på hjemmesiden dems og der står det hvordan man kan sette opp et trådløst nettverkskort i linux, men det står at det bare er testet i red hat 7.1 og 7.3 pluss mandrake. er det da sannsynlig at det funker i fedora også (siden red hat folka har laget fedora, er ikke det riktig)? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det greieste er å slette Windows med en gang. Da kan du partisjonere bedre. Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 ja da gjør jeg det det enkleste er vel bare å bruke dos-modus og formatere derfra ikke sant? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 1. Dytt inn Fedora Core 2 CD1 2. Når du blir spurt, velg automatisk partisjonering -> slett ALLE partisjoner Da order alt seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå