Gizle Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Hallois. Jeg er en skikkelig amatør og driver og setter sammen min egen Pc. Ganske lærerikt o.s.v. igrunn, men nå har det stoppa helt opp. Det har seg at jeg skal koble de småkablene til frontpanelet (merket Power Led,Speaker, Reset osv.) Men på hovedkortet er det ikke merket med nesten en dritt. Var på Intels hjemmeside og fant noe greier, men det forblir fortsatt litt gresk for meg. Bare masse koder.....Åssn kan jeg vite hva som er pin 1 o.s.v?? Om noen har montert et D850MV inn i et Chieftec-kab. og fått det til : Hvor skal jeg plugge inn hver av disse småkablene? På forhånd takk, og takk også for et megabra forum. Gizle Lenke til kommentar
dudsi Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Står det ikke i manualen til hovedkortet? Lenke til kommentar
Gizle Skrevet 14. april 2002 Forfatter Del Skrevet 14. april 2002 Nope ! Har dobbeltsjekka! Får bare prøve meg fram.....kan det gå SÅ galt da hvis jeg plugger i litt feil ? - bortsett fra at maskinen ikke vil starte/slå seg på mener jeg ? Gizle <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Gizle på 2002-04-14 22:46 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Gizle på 2002-04-14 22:47 ] Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. april 2002 Del Skrevet 15. april 2002 Det skal stå o manualen det. Fadern fikk med en klistremerke han kunne lime på innsiden av kassa. Her sto alt det vikdigste tinga man må vite for og sette sammen PC-en. Det var et intel hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå