Twin Turbo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Skal i gang med å bygge ny pc nå og da trenger eg ein bra ram som er oc venlig. Problemt er at eg ikkje har peiling på vilke merke og type som klokker bra. Hadde tenkt meg 1024 mb ram og ein pris grense på 3000 -, Men utover dette har eg ingen formeininger. Den skal stå på eit Asus A7N8X-E Deluxe Komplett Cpu I første om gang blir det ein AMD XP2500 som skal klokkes hardt. Men denne skal nok byttes for ein XP3000 eller noe sånt litt senere. Så vis noen der ute kunne anbefale noen bra ram brikker hadde det vert fint Edit: skrive feil i farta Endret 7. juni 2004 av Twin Turbo Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hadde tenkt meg 1024 kb ram og ein pris grense på 3000 -, Jeg håper du mener 1024MB? 1024kB er det jeg har på 802806'en min Corsair TWINX1024-3200XL er vel de heite brikkene til den slags bruk per idag Lenke til kommentar
Twin Turbo Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Ska sei folke her på forumet er raske med svar Takker Goophy Men for all del kom med fleire forslag, kan ver litt greit å høre meininger til andre også.. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 enig med goophy, med mindre du vil dra den til det ekstreme(og dyre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå