HolgerL Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg tror jeg kan ha kødda på den ene derivsajonsoppgaven der man skulle derivere x/ln(x) eller noe sånt. (ln(x)/x ?) Hvilket oppgavenr. var det? Det var 1) b) 1) II. Man skulle derivere ln x/x, svaret ble (1-ln x)/x^2 Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Flere enn meg som synes denne eksamenen var skuffende lett..? Og eksamenssekretariatet hadde jo gjort en kjempebommert da.... det stod ikke at alternativ II ga mer poeng enn alternativ I så det er null uttelling for å velge alternativ II i steden for I. det sa i hvertfall inspektør på skolen vår etter at jeg hadde levert... argh..... slike bommerter bør ikke gjøres på offentlig eksamen. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg la merke til at det ikke sto, men gjorde alle II-oppgavene for å være sikker. Tentamen for tre uker siden var så sinnsykt mye vanskeligere. Jeg gikk en time før jeg måtte, og jeg svarte på alt. Jaja, om de vil lagedet lett så er ikke det å forakte Lenke til kommentar
Unreal Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg la selv merke til at det ikke stod noe om at IIer oppgavene ga omtrent dobbelt så mye uttelling som Ier oppgavene, noe som det har stått på alle eksamensheftene vi har fått utlevert i forberedningstiden. Men viss ikke jeg får mer poeng av at jeg gjorde alle IIer oppgavene så blir jeg rimelig forbanna! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Faen om II-erne ikke skal telle mer! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Vurdering: Karakteren fastsettes etter en helhetlig vurderin. Det betyr at sensor vurderer I hvilken grad du - viser grunnleggende ferdigheter - kan bruke hjelpemidler - gjennomfører logiske resonnementer - ser sammenhenger i faget, er oppfinnsom og kan anvende fagkunnskap i nye situasjoner - vurderer om svar er rimelige - forklarer framgangsmåter og begrunner svar - skriver oversiktlig og er nøyaktig med utregninger, benevninger og grafiske framstillinger Nøkkelordene er "I hvilken grad" og "Helhetlig"... Endret 8. juni 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Hmm. Ja G2Petter, jeg har tenkt litt på det samme. Det er dessuten "det lille ekstra" som gir en sekser, og å velge II-erne lukter jo akkurat dét lang vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå