powerman_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei Jeg har tenkt å kjøpe meg et hovedkort med "dual-memory" og i den forbindelse så lurer jeg på om dette: Kingston minne - 256 MB x 2 - DIMM 184-pin - DDR er det jeg er ute etter. fant frem til ram'en på itbutikken.no men de har ikke direkte link... Takker for svar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det sier veldig lite akuratt at det er kingston. Men de er jo kjent for å lage gode brikker. Og jeg vil ikke anbefale dual-channel på 256MBx2. Det blir lite i lengden. Da er det bedre å kjøpe en 512MB brikke, og så kjøpe en til senere. Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Men ved først å kjøpe en 512mb og siden en til så får jeg ikke utnyttet at hovedkortet støtter dual-channel. Eller gjør jeg det? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Nei, men hvis du har AMD, så er det relativ beskjeden ytelseøkning med DC. Med 2 x 256 MB minne har du brukt opp to av 3? slot'er. 512 MB begynner å bli iminste laget etterhvert. Er det HyperX minne den Kingston'en? Endret 9. juni 2004 av mantra17 Lenke til kommentar
powerman_ Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 aner ikke. Står nesten ingenting om ramen på siden til itbutikken takker for svarene jeg har fått:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå