Mato Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 så vell hive med noe min søster skrve til meg i en henne første mldinger på mobilen (hun går i 3 klasse . hvor gammel er man da ??) altså hadde hun fått mobil noe jeg ikke vist om og jeg fikke en melding fra et nr jeg ikke kjente og bare slettet denne .. fikk en til det det var spm om hvofår jeg ikke svart .. da svarte jeg : hvem er du ? så fikk jeg dette svaret min mor heter Turid og jeg heter hilde og du er min bror og dette var uten at none istruerte henne om og være morsom .. jeg synes at dette var en veldig morsom melding og et aldrig så lite gullkorn Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 fetteren min var vell 3 år da . når jeg spurte han om hva slags bil onkel nils hadde svte han "mazda pickup" helt riktig, pappa da? "toyota pickup" men når jeg spurte om hva slags bil tante ingrid hadde svarte han "tysk drittbil " Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Nye regler er kommet fra i dag. Les de. Står som sticky. Alle gullkorn skal har noe med dette forumet og ikke MSN/IRC eller lignende. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg