Gå til innhold

Gullkorn fra småunger?

Jonnar

Anbefalte innlegg

Er vel en del der ute som har hatt/har små barn eller som har kanskje en yngre søster eller bror. Har selv en bror på 3 år, og det kommer ganske mye rart og morsomt ut av den munnen etterhvert. Kommer ikke på noe i farten, men er det andre som har noen, kom med det! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en datter på 5, som spurte meg om jeg trodde på Gud. I stedet for å svare hva jeg trodde, spurte jeg hva hun mente om Gud. Da sier hun: Jeg tror ikke på Gud, for det er jo du som har laget meg pappa.

Hun har selvfølgelig hørt fra sine besteforeldre at Gud har skapt alt, men kunne tydeligvis ikke få det til å passe med at jeg er pappa'n hennes :laugh:

Endret av Cola-boks
Lenke til kommentar

Når det var OL i Lillehammer og mamma & pappa satt og forklarte min eldre bror hvorfor de var mot EU, og at en av grunnene var at Norge ikke var den utøvende makt i sitt eget land, sa jeg at "jeg er mot EU fordi da kan ikke Espen Bredesen bestemme om han skal bruke hoppbriller eller ikke".

Da var jeg 5 år :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hihi, ungen til kammeraten min som er rundt 3 år kom med et gullkorn her om dagen, eller vill kanskje ikke kalle det et gull korn men... ;)

for noen dager siden var jeg kammeraten min og ungen hans ute og kjørte, dette var da på en søndag, og da er alle butikkene stengt uten om bensinstasjonen, så da kjørte vi forbi bensinstasjonen da, så sa christine (ungen til kammeraten min) "pappa pappa! godteri!" så sa kammeraten min "nei, ikke i dag. Neste gang kanskje...". Så hørte vi plutselig noe mumling i baksetet "FAEN I HELVETE!!".

hihi, er litt morsomt og høre på ossn ord små barn får med seg uten at man er helt klar over det :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har en datter på 5, som spurte meg om jeg trodde på Gud. I stedet for å svare hva jeg trodde, spurte jeg hva hun mente om Gud. Da sier hun: Jeg tror ikke på Gud, for det er jo du som har laget meg pappa.

Hun har selvfølgelig hørt fra sine besteforeldre at Gud har skapt alt, men kunne tydeligvis ikke få det til å passe med at jeg er pappa'n hennes :laugh:

haha smart unge da, det skal du ha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...