pcgutten Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei! Har netopp kjøpt meg dremel, det er en Power Line. Det jeg lurer på er om dette var et bra kjøp? Jeg fikk med 40 slipedeler og andre diverse ting. tror det sto noe 6600rpm eller noe sånt? Er dette bra nok? Den kostet meg 298,- Den er kjøpt på europris. Er den bra nok? Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei! Har netopp kjøpt meg dremel, det er en Power Line. Det jeg lurer på er om dette var et bra kjøp? Jeg fikk med 40 slipedeler og andre diverse ting. tror det sto noe 6600rpm eller noe sånt? Er dette bra nok? Den kostet meg 298,- Den er kjøpt på europris. Er den bra nok? Hei Skal det være noe fres over sakene bør RPM ligge rundt 20-30K RPM slik som på orginal dremel, hvis det er samme fysiske størrelser på "slipedelene",sammenlignet med dremel, som fulgte med maskinen. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 På Clas Ohlson har de en Dremel kopi til 198,- og da får du med en koffert og noe småjalla tilbehør. Den har trinnløs regulering av hastighet fra 10k-30k og er kompatibel med Dremel tilbehør. Jeg synes denne funker helt fett, og en tilsvarende original Dremel koster nesten 5x så mye..... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Dette forumet handler om datahardware. En Dremel er ikke av denne typen. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg