Vesel Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sitter på jobb og roter med en PC her, type "ferdig-pc" fra Packard Bell. Skikkelig gammel ting, Multimedia 6600. Sliter litt... Kommer ikke inn i BIOS. Dette er litt dumt, siden vi liker å kalle os PC-reperatører Hva i huleste skal jeg trykke på? Har prøvd å rase over alle tastene uten nytte... Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har du prøvd noen andre enn delete og F1? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 På noen av ferdig PC'ene går det faktisk ikke ann å komme inn i BIOS på... Kansje den er en av disse.... Grunnen er nok fordi at FerdigPC leverandører ikke vil at folk skal kunne oppgradere sine PC'er i stede for å kjøpe nye... Sleipe svin Lenke til kommentar
Vesel Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 På noen av ferdig PC'ene går det faktisk ikke ann å komme inn i BIOS på...Kansje den er en av disse.... Grunnen er nok fordi at FerdigPC leverandører ikke vil at folk skal kunne oppgradere sine PC'er i stede for å kjøpe nye... Sleipe svin Det de ikke tenker på er de detter i stykker like lett som andre pcer, og stakkarer som meg må fikse dem for å kjene til livets opphold Lenke til kommentar
spez Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva i huleste skal jeg trykke på? Har prøvd å rase over alle tastene uten nytte... Tror PB bruker F2. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 egentlig er jo ferdigPC'er nor dritt mener jeg, det er jeg nok ikke alene om... kan du ikke resete BIOS med jumpern da..? Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva slags BIOS er det da? AMIBIOS? Lenke til kommentar
WaRFaiR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Prøv med F2, pleier somregel å være denne på PB. Lenke til kommentar
Sarion22 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Prøv med F2, pleier somregel å være denne på PB. Han skrev at han har prøvd alle tastene. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 På noen av ferdig PC'ene går det faktisk ikke ann å komme inn i BIOS på...Kansje den er en av disse.... Grunnen er nok fordi at FerdigPC leverandører ikke vil at folk skal kunne oppgradere sine PC'er i stede for å kjøpe nye... Sleipe svin Det de ikke tenker på er de detter i stykker like lett som andre pcer, og stakkarer som meg må fikse dem for å kjene til livets opphold send en mail til pacard bell da vel? og spør hvordan ? Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Legg tastaturet opp ned, når maskinen starter setter du deg på tastaturet, ergo alle tastene blir trykket ned og det bør være en fair sjanse for å komme inn i bios . Bare tuller Jeg har en pc i kjellerstua som det ikke går ann å komme inn i bios på. Det er en gammel Packard bell ferdig pc. Endret 8. juni 2004 av Zitronballong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå