ZprMario Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Noen som har fått med seg dette? Mer info her Lars hadde en "medical emergency" og måtte på sykehus, men Metallica fullførte showet, med god hjelp av Dave Lombardo (Slayer), Fleming Larsen (Lars' "tromme-tekniker") og ikke minst Joey Jordison (Slipknot) bak trommene. Joey kom ifølge ryktene best ut av det, og ga låtene litt ekstra "krydder" Hadde gjort mye for å fått med meg det showet, håper det dukker opp på film i en eller annen form.. Endret 7. juni 2004 av ZprMario Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hehe, kult det der.. hvis det dukker opp i film format må du poste link! Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Setlist (for de som ikke vil lese i gjennom hele artikkelen): Battery w/ Dave Lombardo from Slayer The Four Horsemen w/ Dave Lombardo from Slayer For Whom The Bell Tolls w/ Joey Jordison from Slipknot Creeping Death w/ Joey Jordison from Slipknot Seek And Destroy w/ Joey Jordison from Slipknot Fade To Black w/ Flemming (Lars' Drum Tech) Wherever I May Roam w/ Joey Jordison from Slipknot Last Caress w/ Joey Jordison from Slipknot Sad But True w/ Joey Jordison from Slipknot Nothing Else Matters w/ Joey Jordison from Slipknot Enter Sandman w/ Joey Jordison from Slipknot Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er nok mye større sjans for at denne finnes i bootleg (pirat)-format enn at den noensinne kommer på video..med mindre det blir ofisiell video av det da. Søk etter "Metallica Donington" i et p2p-program kanskje. Det finnes bootlegs av de fleste bandene som spiller på Donington, er alltid noen som sniker med en DAT-opptaker, eller folk på miksepulten som vil tjene en ekstra slant og selger hele råopptaket på CD etterpå. Men må nok vente litt siden konserten bare var for et par dager siden. Donington'91 vet jeg finnes. Det var for øvrig den mest prestisjetunge metalfestivalen gjennom hele 80 og 90-tallet..Iron Maiden har gitt ut både liveplate og video fra Donington..AC/DC også. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 :O Skulle pokker meg gitt lillefinger'n for å se det showet der. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hadde gitt hele hånda jeg Tihi joey er liiiten Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hadde gitt hele hånda jeg Tihi joey er liiiten Hehe ja var ikke stor han Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Bringer denna opp igjen jeg: Showet ligger ute på www.livemetallica.com, koster $9.95 for mp3. Har nettopp hørt på showet, og det er helt utrolig etter min mening. Litt ujevnt her og der, men sinnsykt morsomt å høre de forskjellige trommisene utfolde seg for Metallica. Må høres! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Men me vil se heile konserten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 :S!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Der fikk jo Metallica plutselig en dyktig trommis og jo! Han er ikke særlig diger nei, om jeg ikke tar feil så er han 5' 4" (1.63 m). :!: Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Men helt seriøst, Joey spiller ekstremt bra på denne konserten, skulle selvfølgelig likt å sett den, men må bare høres for Metallica interesserte der ute. Sanger som Creeping Death og Seek And Destroy fikk en helt ny mening for meg etter at Joey tok over bak settet, viser Lars hvordan ting skal gjøres rett og slett ... I tillegg en sinnsyk dobbelbassing fra mr. Lombardo på Battery. Og en tight performance fra Fleming Larsen. Disse går nå rett inn på playlista mi hvertfall.... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Dette må jo bare være tatt opp på film. Gleder meg sykt til å se det. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Åhh vil se, men synes det er litt drøyt å betale 70kr for å høre på konserten Håper så inderlig det kommer film Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 [bumpepå] ikke noen som kan skaffe dette for meg? [/bumpe] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Nei, for det eksisterer ikke. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Nei, for det eksisterer ikke. Ikke uttal deg om ting du ikke vet noe om, gutpus Sitter og hører på at Joey fra Slipknot pwner For Whom The Bell Tolls ATM. Takk skal du ha ZprMario Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Det var video du ville ha var det ikke? Lyd bootlegs finnes det av nesten alle konserter ever. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Showet er filmet! Jeg har selv opptak fra når de spiller Sandman med joey jordison.. Han er god ja..men jeg syntes egentlig at den blir bedre med Lars. Nå har jeg ikke hørt de andre sangene de spilte ennå da men, får vel kjøpe meg showet da Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Joey er så liten i forhold til de andre gutta.. 1.63, er ikke så mye det.. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Showet er filmet!Jeg har selv opptak fra når de spiller Sandman med joey jordison.. Han er god ja..men jeg syntes egentlig at den blir bedre med Lars. Nå har jeg ikke hørt de andre sangene de spilte ennå da men, får vel kjøpe meg showet da jeg har det samme klippet jeg har å hele albummet.. fikk det fra .org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå