Svin Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Her finnes noen morsomme (dog litt bisarre) tegnefilmer med "Happy Tree Friends": http://www.happytreefriends.com/ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Den er faktisk ganske morsom... Spesielt den med lemonaden Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Haha, dette var jo litt gøy. Alltid gøy når man blir skikkelig overrasket av ting man aldri forventer. Tok like greit og bestilte to dvd-er fra play.com jeg, hehe. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Tok like greit og bestilte to dvd-er fra play.com jeg, hehe. Gjorde det samme selv. Overkommelig pris også Vol. 1 var faktisk ganske lang, så mulig en blir mettet av slaktingen etterhvert Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Var nå litt groteske da Men fytti som jeg lo når tvn datt på den lille gule kaninen Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Syntes det ble litt for groteskt, ristet på hodet mer enn jeg lo. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 De er morsomme ja. Synes en av de bedre er den med kjærligheten og øyet. Auuuu Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Den musikken er bare grusom Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Dette var konge! God Itchy&Scratchy humor! Lenke til kommentar
danielR Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 gøy:) Joe Cartoon er også tøft, selvom det har tapt seg litt med årene (eller jeg har blitt litt mer voksen ) Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Happy tree friends er veldig artig :!: Husker jeg så på det for noen år siden og det var så sinnsykt morsomt. Har ikke sett på det på en stund nå Kanskje snart på tide å se noen... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Happy Tree Friends er hysterisk, men visst dere vil ha noe som bare er teit så sjekk her www.doodie.com Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 litt morsom guttehumor på romp.com sjekk ut den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå