Gå til innhold

Billig og godt kontantkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal ikke være sånn bitter kuk jeg som ber deg lese andre poster :p hehe neida, chess sitt kontant tilbud ser ut til å score ganske greit. Er vel mer eller mindre samme pris på alle de der pakkene nå. Tenker på til sense, chess og talkmore, så er bare til å velge fra øverste hylle. På chess og sense så slipper du hvertfall det der passive bruker tullet.

så er det jo bare å titte innom www.dinside.no å kjøre en mobil kalkulator der å finne ut hvem abb, som er billigst for deg.

Lenke til kommentar

Med mindre du bruker MINDRE enn 10 kroner måneden på mobiltelefonbruk, så er det ikke noe problem med passiv bruk.... og siden du leter etter noen som er billige på SMS og MMS, så regner jeg vel med at du har tenkt å bruke det endel?

Skal du bruke for mindre enn 10 kr måneden, så kan du like gjerne klare deg med et NetCom kontantkort e.l.

Kan tilogmed sende deg en gratis, ubrukt NetCom startpakke :D

Lenke til kommentar

Ulempen med TM og Sense er at du til en hver tid må ha penger på kortet. Har du ikke fylt opp kortet ditt i løpet av 7 dager, sperrer de simkortet og krever 50 kr i åpning. Det gjør derimot IKKE Chess. Selvom Chess er en 50 lapp dyrere enn sense. Men jeg ville gått for Chess. De krever IKKE at du har penger til en hver tid, dessuten er kundene hos Chess noen av de best fornøyde kundene i hele Norge. (Les dagbladet.no) ..

Talkmore virket lovende, men svimlende 299 i innmeldingsavgift gir dem konkurranse.

Ellers er det 9 nye aktører inn på markedet, så ikke regn med at krigen stopper nå! (Min svigerfar driver å etablerer blant annet et nytt firma nå)..

Ulempene med alle disse firmaene er at du må fylle opp ringekontoen fra nettet.

Men både chess og sense i allefall har gjort det enkelt!

Det er jo bare å fylle opp med en 1000 kr når du har penger, så skal det holde en GOD stund, om du ikke er aktiv bruker selvsagt.

Men disse kontant.abo. hevder seg nesten over proff-bruker abo.nå.

En annen ulempe du kanskje vil støte på er kundeservicen i forhold til NetCom og Telenor. NetCom og Telenor har begge døgnåpen kundeservice, og tilbyr en rekke ekstratjenester for en liten ekstra sum per mnd. Så hvis du skal ha et proff-abo der du trenger en del tilleggstjenester ville jeg absolut gått for enten Telenor eller NetCuk.

Thats all from me

Over&out

Endret av Gauty
Lenke til kommentar
Ulempene med alle disse firmaene er at du må fylle opp ringekontoen fra nettet.

Men både chess og sense i allefall har gjort det enkelt!

Det er jo bare å fylle opp med en 1000 kr når du har penger, så skal det holde en GOD stund, om du ikke er aktiv bruker selvsagt.

Ser ingen ulempe med å fylle opp fra nettet... bare fordeler, egentlig.

Så mye som folk bruker internett og nettbank, så skal det jo endel til at man ikke klarer å fylle opp slik at man har nok til de gangene man ikke har tilgang til internett. Dessuten kan man også wappe seg innom nettbanken sin, og overføre penger derfra. No problemo.

Chess og Sense sin løsning er vel ikke noe "bedre" enn Talkmore sin - de fungerer stort sett på samme måte alle sammen.

Fyller man opp for en tusenlapp så kan man tross alt ringe i nesten 1000 minutter... :green:

Lenke til kommentar
Jeg oppdaget at Chess tar gebyr ved påfylling av kontantkort med kreditkort over nett. Det skuffet meg fordi det tar vekk noe av fordelen ved lav kostnad på bruken.

2-3 kroner?

Hva er egentlig det? 4-5 meldinger!

Jaja, er man gjerrig på penga så er man det!

Hvis de pengene spiller stor rolle for deg, velg sense.

Men husk, da må du til en hver tid ha penger inne på kortet! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...