Gå til innhold

Må ha det aller siste innen Skjermkort?

Anbefalte innlegg

det er jo f**kings UTSOLGT I SAMTLIGE NETTBUTIKKER!!!! GÅR DET ANN? Nå nå jeg endelig har råd til nytt kort, har bare et geforce 256 ddr nå :\

og hva er forskjellen på x800xt og pro ? xt finner jeg ikke på prisguiden, er det i det hele tatt i salg? hva er best?

ASUS V6800 Deluxe med 32MB DDR minne sparka jo skikkelig rumpe da. Det kortet knærta jo mange Geforce 2 kort! Mitt ASUS kort fungerer enda den dag i dag, har bytta vifte på den grunnet slitasje, men går så det griner. :) Merk: dette kortet står ikke i min "grumburk" men i min gamle P3 500 maskin som står som en server + litt spill for de som kommer på besøk om det skulle trengs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er jo f**kings UTSOLGT I SAMTLIGE NETTBUTIKKER!!!! GÅR DET ANN? Nå nå jeg endelig har råd til nytt kort, har bare et geforce 256 ddr nå :\

og hva er forskjellen på x800xt og pro ? xt finner jeg ikke på prisguiden, er det i det hele tatt i salg? hva er best?

ASUS V6800 Deluxe med 32MB DDR minne sparka jo skikkelig rumpe da. Det kortet knærta jo mange Geforce 2 kort! Mitt ASUS kort fungerer enda den dag i dag, har bytta vifte på den grunnet slitasje, men går så det griner. :) Merk: dette kortet står ikke i min "grumburk" men i min gamle P3 500 maskin som står som en server + litt spill for de som kommer på besøk om det skulle trengs.

å? så du mener det fortsatt er verd noe ? :) ja, det er deluxe versjonen, 32ddr

Lenke til kommentar

Blir vel omtrent som en kamerat av meg og mobiltelefoner det.

Han kjøper seg ny hver gang det kommer noe bedre på markedet, og selger den gamle til litt lavere pris enn det han gav.

Mens andre er som meg; kjøper nytt og bruker det til det ikke fungerer mer.

Kanskje derfor jeg sitter med en sliten 500mhz og Nokia 5210 :hmm:

Lenke til kommentar

jeg kjøpte meg skjermkort sist for 5 år siden, og skal ikke ha det beste HELE tiden, men når jeg først skal bruke peng på et skjermkort, skal jeg ha det beste til prisen jeg vil gi, og jeg vil sjekke litt rundt, så jeg vet jeg får noe som jeg har i 5 nye år.

Endret av onkeljan
Lenke til kommentar
Enig i mye av det du sier her, å gå fra et 9800xt til X800Pro er ikke store forskjellen grafikkmessig men man merker at spillene flyter bedre, mindre hakking på høyere oppløsninger, 1280X1024 - 1600X1200 med 4XAA og 16XAF. Men jeg derimot går fra et Geforce 4 MX-440 og jeg kommer til å merke en betydelig forskjell når jeg anskaffer et X800Pro eventuellt GF6800 GT. Forøvrig synes jeg det er idioti å bytte ut et R9800XT til fordel for et X800PRO - XT. Det er min mening om saken

Da antar jeg at du ser på meg som en idiot.

Jeg solgte mitt 9800xt til 3000kr for og kjøpe X800XT PE i USA til 3500kr.

Grei handel, syns jeg........

Lenke til kommentar

Han kjøper seg ny hver gang det kommer noe bedre på markedet, og selger den gamle til litt lavere pris enn det han gav.

Nokia 5210 er vel en av de bedre mobiltelefonene som nokia har laget.

Men ikke få eldre mobil enn det. De er så store at du vil bli arrestert for å ha med deg slagvåpen på byen :laugh:

Lenke til kommentar

Hehe! :D

På tide for deg å få deg noe nytt?

PS: Arsenal, Arsenal, Arsenal, Arsenal og Arsenal.

Lenke til kommentar
Enig i mye av det du sier her, å gå fra et 9800xt til X800Pro er ikke store forskjellen grafikkmessig men man merker at spillene flyter bedre, mindre hakking på høyere oppløsninger, 1280X1024 - 1600X1200 med 4XAA og 16XAF. Men jeg derimot går fra et Geforce 4 MX-440 og jeg kommer til å merke en betydelig forskjell når jeg anskaffer et X800Pro eventuellt GF6800 GT. Forøvrig synes jeg det er idioti å bytte ut et R9800XT til fordel for et X800PRO - XT. Det er min mening om saken

Da antar jeg at du ser på meg som en idiot.

Jeg solgte mitt 9800xt til 3000kr for og kjøpe X800XT PE i USA til 3500kr.

Grei handel, syns jeg........

Ingen tvil om det. Lurer på om han sa at han skulle kjøpe et mye bedre kort til kun 500,- mer, til kjøperen av det 9800XT? :roll:

Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Ingen tvil om det. Lurer på om han sa at han skulle kjøpe et mye bedre kort til kun 500,- mer, til kjøperen av det 9800XT?

Hehe, nei jeg hadde ikke noen følelse av at han trengte og vite at han betalt overpris for kortet :)

Men når jeg solgte kortet kostet det fortsatt 4303.- på komplett.no

Men et par dager etter raste prisen...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Selger du det gamle kortet du har så koster det ikke mye for å få det nyeste så lenge du holder det gående på denne måten.

QXL er er flott sted med idioter som gladelig gir deg overpris på gammelt hardware

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...