Frozen Demon Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har en litt over 3 år gammel compaq med dvd spiller som jeg ikke har brukt til dvd'er siden dataen var splitter ny. Nå når jeg skulle begynne og bruke den igjen (dvd spilleren) virka den ikke, trur jeg trenger en driver eller noe for og spille dvd'er (spiller fint cd-rom). Har ikke peilling på navnet til spilleren.... HelP!!!! Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Trenger man driver til DVD-spillere da? I så fall vil jeg anbefale deg å formatere harddisken. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har en litt over 3 år gammel compaq med dvd spiller som jeg ikke har brukt til dvd'er siden dataen var splitter ny. Nå når jeg skulle begynne og bruke den igjen (dvd spilleren) virka den ikke, trur jeg trenger en driver eller noe for og spille dvd'er (spiller fint cd-rom). Har ikke peilling på navnet til spilleren.... HelP!!!! Du mener kanskje at du trenger dvd software for å se på filmer? Lenke til kommentar
GKJ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sjekk i enhetsbehandling om DVD spilleren er installert riktig. Hvis det står et spørsmålstegn eller et utropstegn ved DVD spilleren er det noe feil med driveren. Eller så trenger du et eget program for å spille av DVD filmer. Lenke til kommentar
Frozen Demon Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Har eget program, det som er problemet er at dvd'en oppfører seg som en vanlig cd rom. I enhets behandling står det at den fungerer som den skal og at det er en vanlig cd-rom stasjon. Formaterte hardisken for 2 dager siden. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 På bærbare trenger man gjerne drivere ja. Disse ligger på CD'n som fulgte med maskina. Eller du kan søke etter driveren her: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/static_...s&lc=en&dlc=en& (HP og Compaq er visst samme firmaet nå. Du skal finne driveren der.) Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 (endret) Trenger man driver til DVD-spillere da? ja det må man ha! som oftest fungere windows sine drivere utmerket, så egne drivere fra produsent er sjelden nødvendig... Endret 10. juni 2004 av Bro2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå