Gå til innhold

Problemer med USB port på Tundra 1557


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har et problem med min relativt nye Tundra 1557 bærbare PC. Før så kunne jeg ha musa i en usb port, starte opp maskinen og den virket som den skal. Nå vil ikke musa virke hvis jeg allerede har musa i USB porten når jeg starter den opp. Jeg må sette den i etter maskina har startet opp, da virker den de fleste ganger. Er det flere som har vært borti dette problemet? Eventuelt vet om det er noen måte å få fikset det på?

Jeg mener jeg har hørt om en som hadde det samme problemet med en ekstern harddisk.

 

Et annet problem jeg har et at når jeg legger ned skjermen så blir det trådløse nettverket deaktiviert. Er det noen måte å aktivere det igjen uten å restarte maskinen?

 

Håper det er noen som kan hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Bruker du xp? i såfall kan det rett og slett være dette som er årsaken. Du må rett og slett laste ned alle service-pack'ene.

 

Hadde dette problemet i begynnelsen jeg også, helt til det blinket at automatiske oppdateringer var tilgjengelige nederst i høyre hjørne i windows. Der lå det en hel haug oppdateringer, og en av disse reparerer problemene med usb2.0 i xp.

 

Har ikke skjedd hos meg siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...