Gå til innhold

Hva er gjennomsnitte på Salg og service?

Anbefalte innlegg

hey!

Jeg har søkt på Salg og Service til neste år. Jeg bor i vest-agder, dvs si at jeg vil gå på gimle - Salg og Service. Håper at det ikke er høyt.

1. Er det noen som har peiling på hva snitte er?

2. Er det stress og bytte til for eks. til form og farge når jeg har kommet inn på eks. slag og service?

Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen som husker eller i det hele tatt vet hva snitte var i fjor. Det hadde vært greit å få en god respons så vet jeg litt :)

Det er jo forskjellig fra skole til skole...

Edit: Rådgiverene på skolen du går på/skal søke til pleier å vite slikt...

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Jeg har 3.6 nå og jeg skal ha muntelig eksamen på torsdag. Håper jeg får en god karakter da. flodhest, åssen er det på S&S? En kamerat av meg har 3.2, er det noe håp for han?

Takk for hjelpen alle sammen :)

Lenke til kommentar

Jeg trives veldig godt på s&s, det første året er det litt almenne fag, som naturfag, matte, engelsk, norsk, men dette blir det mindre av siste termin i grunnkurs, og ingenting av på vk1. Jeg går VK1 nå, og har en økt med norsk og en med engelsk i uka elns..

Tror kanskje kameraten din kan komme inn, men dette varierer jo selvsagt, en jeg kjenner får bare toere (han er giddaslaus) og jeg kan ikke tenke meg han fikk noe bedre karakter fra ungdomsskolen.

Lenke til kommentar

Snittet er generelt lavt, jeg var i det første kullet salg & service GK når det ble opprettet og da sa rådgiverene at man måtte ha 4-5 i snitt, dog jeg kom enda inn med 3.5(elns) i snitt. Så du kan spør og spør men ingen kan svare deg på det spørsmålet ;)

Er ikke stress og skifte linje men du kan ikke gå fra gk Salg & Service til Vk1 Form & Farge f.eks, du må inn på GK igjen da.. Fordelen med Salg & Service er dog at det er lett å få gode karakterer der :wee:

Lenke til kommentar
Høres bra ut. Takk for hjelpen. Hva tenker du å velge til neste år? Det kan være gøy å høre :)

Tenker jeg faktisk skal ta almennfaglig påbygning med 10 timer norsk i uka :scared:

Går ikke ut i lærling, ettersom jeg prøver å tenke litt framover, meeen det er jo mange fordeler ved å være lærling og da, de fleste velger det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...