Apocalypse Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 har sett at en god del av nyere dvdspillere kan spille av mp3-cd. Det jeg lurer på er om disse spillerene også kan spille av en dvd med mp3 filer på? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 er ikke helt sikker, men det skal jo ikke være noe problem. Det er vel bare vanlige cder med ekstra mye plass på. Det går vel også ann å legge programvare og spill på DVD cd? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 tengt sånn jeg også men de i butikken var nesten sikker på at det ikke gikk. noen som har testet dette? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 tengt sånn jeg også men de i butikken var nesten sikker på at det ikke gikk. noen som har testet dette? oki.... har heller aldri prøvd. Men hvis de i butikken har prøvd så ville jeg stolt på dem Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Harman/Kardon DVD 25 kan spille CD'er med mp3, men IKKE DVD'er med mp3. Andre merker kjenner jeg ikke på det området. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg har en LG spiller og den spiller ikke mp3-dvd. har hørt om en som spiller mp3-dvd, men husker ikke hvilken. Det er veldig få spillere som spiller det... Problemet er vel at når en dvd spiller får en dvd plate regner den med at det er en film, og leter dermed etter en .ifo fil. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jeg har en LG spiller og den spiller ikke mp3-dvd. har hørt om en som spiller mp3-dvd, men husker ikke hvilken.Det er veldig få spillere som spiller det... Problemet er vel at når en dvd spiller får en dvd plate regner den med at det er en film, og leter dermed etter en .ifo fil. Kan det være Kiss? De har vært tidlig ute med ting i sine spillere før, f.eks. divx. Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 oki.... har heller aldri prøvd. Men hvis de i butikken har prøvd så ville jeg stolt på dem de har ikke prøvd men de trodde at det ikke gikk siden det stod "mp3-cd" og ikke "mp3-dvd". Tenker jeg prøver å få en kamerat til å brenne musikk dvd som jeg tar med til butikken før jeg eventuelt kjøper meg en dvdspiller... Lenke til kommentar
moho Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har spilt dvd med mp3'er på min dvd spiller.. Fungerer bra. Den tar jo mp3, og tar jo dvd'er (må ta brente da...) 1+1 blir da 2 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har spilt dvd med mp3'er på min dvd spiller.. Fungerer bra. Den tar jo mp3, og tar jo dvd'er (må ta brente da...) 1+1 blir da 2 Som sagt, H/K DVD 25 tar brente cd'er med mp3, og den tar også brente DVD'er av alle slag. Men den tar IKKE dvd'er med mp3 på. Hvilken spiller har du da? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det blir feil å si at en DVD er lik en CD bare med større plass. Hvis du f.eks får 3 Friends episoder som VCD får du ikke 20 episoder på en DVD plate. Jeg har også testet MP3 på DVD i endel spilere uten at de klarte å lese den... Lenke til kommentar
moho Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg har spilt dvd med mp3'er på min dvd spiller.. Fungerer bra. Den tar jo mp3, og tar jo dvd'er (må ta brente da...) 1+1 blir da 2 Som sagt, H/K DVD 25 tar brente cd'er med mp3, og den tar også brente DVD'er av alle slag. Men den tar IKKE dvd'er med mp3 på. Hvilken spiller har du da? Pioneer DV-360S En kamerat av meg brant dvd'en, og prøvde den hos meg, fordi den fungerte ikke på hans H/K DVD22 Må huske på at forskjellige spillere kanskje er følsomme for de forskjellige DVD dormatene, da DVD-R eller DVD+R., eller for den saks skyld RW Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 H/K DVD25 tar både pluss og minus, R og RW. likevel spiller den ikke brente dvd'er med mp3. Lenke til kommentar
moho Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 H/K DVD25 tar både pluss og minus, R og RW. likevel spiller den ikke brente dvd'er med mp3. Han klagde på sin DVD22, men var vist nok ikke noe å gjøre noe med... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) H/K DVD25 tar både pluss og minus, R og RW. likevel spiller den ikke brente dvd'er med mp3. Han klagde på sin DVD22, men var vist nok ikke noe å gjøre noe med... Ja, jeg snakker om topic generelt, og sier til deg spesielt: det er ikke sammenheng mellom at en dvd-spiller takler alle formater av brente plater, og at den kan lese dvd'er med mp3-filer på. DA var det vel avklart EDIT: rettet mot disse utsagnene: Jeg har spilt dvd med mp3'er på min dvd spiller.. Fungerer bra. Den tar jo mp3, og tar jo dvd'er (må ta brente da...) 1+1 blir da 2 Må huske på at forskjellige spillere kanskje er følsomme for de forskjellige DVD dormatene, da DVD-R eller DVD+R., eller for den saks skyld RW Endret 8. juni 2004 av bdd Lenke til kommentar
moho Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 og sier til deg spesielt:det er ikke sammenheng mellom at en dvd-spiller takler alle formater av brente plater, og at den kan lese dvd'er med mp3-filer på. Har jeg heller aldri påstått. Snakket om min spiller hele tiden.. DA er vel DET avklart. At jeg nevnte H/K DVD22 var forde det var snakk om H/K et sted på veien her... Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Ok, til trådstarter, da oppsummerer vi: Pioneer DV-360S kan spille DVD'er med mp3-filer på. Hvis noen andre vet om flere spillere, så post det her Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Sony DVP-NS905 tar heller ikke MP3-DVD... Bare MP3-CD. Litt teit det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå