AKIRAx77 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 4 mai i år ble PCsuiten for N6600 oppgradert. For de av dere som har sliti med bluetooth oppkobling så kan det være en idee å fjerne den gamle og legge inn denne og se om det funker bedre nå. Finnes både på norsk og engelsk. AKIRA Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Wohoo! .. *For lat til å gidde teste* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har lasta det ned før, men får det fortsatt ikke til å funke. Står bare kobler til, men den blir aldri koblet til.... Lenke til kommentar
fraber Skrevet 18. juni 2004 Del Skrevet 18. juni 2004 noen som vet hvor jeg finner den nyeste pcsuiten, får ikke min 6600 til og virke på blåtann Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Har klart å koble til nå.... Men det var mye styr! Lenke til kommentar
kabelsatan1 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 OK, nå er jeg mildt sagt pissed... Kjøpte en 6600 i går og fikk PC Suite til å funke fint etter litt styring. Men i dag... Windows Explorer kræsjer konsekvent ved oppretting av BT Serial Port. Om du booter både maskin, telefon og hele verden på nytt hjelper det ikke en dritt. Flere med dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå