Gå til innhold

Nokia 7610, Siemens M65/S65 og K700 - Dilemma!


Anbefalte innlegg

kan ikke få sagt nok, men alle har hver sin smak, selvom du syns at siemens telefonen er pen å se på, så betyr ikke det at alle er enig i det. du har din smak, jeg har min smak, når jeg da sier at jeg ikke syns at siemens telefoner ser bra ut, så er det min smak, og min mening.

Jajaja, rolig, var ikke på noen måte ment som kritikk, bare en utdypning som skulle poentere at du har veldig rett... :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan ikke få sagt nok, men alle har hver sin smak, selvom du syns at siemens telefonen er pen å se på, så betyr ikke det at alle er enig i det. du har din smak, jeg har min smak, når jeg da sier at jeg ikke syns at siemens telefoner ser bra ut, så er det min smak, og min mening.

Jajaja, rolig, var ikke på noen måte ment som kritikk, bare en utdypning som skulle poentere at du har veldig rett... :yes:

beklager, var ikke ment til deg, men til alle egentlig som hele tida lurer på hvorfor ingen liker den telefonen den personen liker.

 

når det gjelder triband greiene så er det jeg som har surra. sorry, tar av meg hatten for den. :p

Lenke til kommentar
kan ikke få sagt nok, men alle har hver sin smak, selvom du syns at siemens telefonen er pen å se på, så betyr ikke det at alle er enig i det. du har din smak, jeg har min smak, når jeg da sier at jeg ikke syns at siemens telefoner ser bra ut, så er det min smak, og min mening.

Jajaja, rolig, var ikke på noen måte ment som kritikk, bare en utdypning som skulle poentere at du har veldig rett... :yes:

beklager, var ikke ment til deg, men til alle egentlig som hele tida lurer på hvorfor ingen liker den telefonen den personen liker.

 

når det gjelder triband greiene så er det jeg som har surra. sorry, tar av meg hatten for den. :p

Må vel være lov å ta feil iblant! :green:

Lenke til kommentar

JEg trur jeg skal gå for M65, grunn: JEg synes den er "tøffest og røffest" av disse telefonene, og den har en GOD pris i forhold til hva du får, og dessuten synes jeg skjerm og kamera på siemens ST60 er bra nok for meg, så hvorfor ikke! ( Regner med at denne telefonen holder like bra stand som ST60 ) Dessuten har den støtsbeskyttelsE!

Lenke til kommentar

Skjermen på M65 er mye bedre enn den på ST60, bare ikke like lys-sterk kanskje (men der er jo ST60 ekstrem. Jeg hadde den alltid på lavest styrke...).

 

Kameraet er bedre på M65 også, selv om det ikke er fullscreen slik som på ST60. Bildene på ST60 var relativt dårlige, på M65 er de skikkelig bra.

Lenke til kommentar
Skjermen på M65 er mye bedre enn den på ST60, bare ikke like lys-sterk kanskje (men der er jo ST60 ekstrem. Jeg hadde den alltid på lavest styrke...).

 

Kameraet er bedre på M65 også, selv om det ikke er fullscreen slik som på ST60. Bildene på ST60 var relativt dårlige, på M65 er de skikkelig bra.

og jeg som synes de var bra på st60, da blir nok jeg fornøyd med denne ja =) JEg trur ikke jeg bør ha noe mer, siden jeg ikke har hatt bruk for ny mobil før 3210`n sitt batteri tok kvelden for noen uker siden.. Og da er jo denne perfekt, M65 tåler litt, og jeg har en tendens til og miste alt mulig :p:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...