Gå til innhold

Nokia 7610, Siemens M65/S65 og K700 - Dilemma!


Anbefalte innlegg

Jeg har lenge hatt lyst på K700, men nå har jeg hengt meg på Siemens M65 grunnet støtsbeskyttelse og pris. Men samtidig har jeg lyst på en mobil jeg virkelig kan ha en stund ( HAR FORTSATT 3210 som jeg bruker. BEST EVER :D ) og spørsmålet er, hvilken andbefaller dere, tingen er at jeg akkuratt har råd til Siemens M65 og vil egentlig ikke betale mer en 3500,-! Men 7610 og S65 har så bra kamera :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå for K700. Har lest tester og review av telefonen og den får toppkarakter.

Eneste minuset er vel at den mangler MMC kort, men bortsett fra det så er den jo helt konge.

Den er ikke dum den nei, men den kommer jo aldri ut, vil liksom ha en telefon snart, dessuten er den dyr! Altfor dyr i forhold til spesifikasjoner siden Siemens S65 er billigere og har bedre kamera, og minnekort!

Lenke til kommentar

Kan prøve å gjøre det litt mer enkelt:

 

Kjøp 7610 hvis du ikke bryr deg om at du får lite for penga, eller rett og slett synes at 1.0 megapixel kamera virkelig er verdt så mye. Mobilen er ellers liten i forhold til andre symbianmobiler, men blir slått av SX1 på bl.a. minnekort, hotswap, mp3 og sist, men overhodet ikke minst, pris.

 

Kjøp K700 hvis du vil ha en mobil med minst skjerm av dine nevnte. Den er også dyr i forhold til hva du får, men om du ikke trenger symbian eller bra kamera, men trenger bluetooth er den et greit valg. Du får som sagt lite for penga.

 

Kjøp S65 hvis du vil ha en mobil som har alt, unntatt symbian. Mobilen har det beste kameraet på det norske markedet når den kommer (det eneste over 1 megapixel) og har stor skjerm, minnekort, bluetooth osv. Den er i tilegg billigere enn både K700 og 7610.

 

Kjøp M65 om du trenger en mobil som tåler mye, som gir mye for pengene men som hverken har bluetooth eller megapixelkamera. Den har mye minne (til prisklassen å være) og er beregnet for en aktiv bruker.

 

håper dette hjalp.

Lenke til kommentar
Kan prøve å gjøre det litt mer enkelt:

 

Kjøp 7610 hvis du ikke bryr deg om at du får lite for penga, eller rett og slett synes at 1.0 megapixel kamera virkelig er verdt så mye. Mobilen er ellers liten i forhold til andre symbianmobiler, men blir slått av SX1 på bl.a. minnekort, hotswap, mp3 og sist, men overhodet ikke minst, pris.

 

Kjøp K700 hvis du vil ha en mobil med minst skjerm av dine nevnte. Den er også dyr i forhold til hva du får, men om du ikke trenger symbian eller bra kamera, men trenger bluetooth er den et greit valg. Du får som sagt lite for penga.

 

Kjøp S65 hvis du vil ha en mobil som har alt, unntatt symbian. Mobilen har det beste kameraet på det norske markedet når den kommer (det eneste over 1 megapixel) og har stor skjerm, minnekort, bluetooth osv. Den er i tilegg billigere enn både K700 og 7610.

 

Kjøp M65 om du trenger en mobil som tåler mye, som gir mye for pengene men som hverken har bluetooth eller megapixelkamera. Den har mye minne (til prisklassen å være) og er beregnet for en aktiv bruker.

 

håper dette hjalp.

hjalp egentlig veldig mye, da S65 koster nøyaktig rundt hva jeg MAX betaler, og rett og slett er "best" .. I og med at jeg aldri får bruk for mp3, og dessuten kun trenger EN .wav ringetone har jeg masse plass igjen :D

Lenke til kommentar

K700 har nå større skjerm enn på en T610, og da er det vel mer enn nok....

Dessuten så er den liten og lett.

Siemens S65 har et nydelig design, men er altfor stor synes jeg. 11 cm lang er 1 cm for mye, i hvert fall hvis en er vant med små mobiler. Jeg for min del har de siste årene hatt SGH300M, 8210, 6100 og nå en T610. Derfor kommer jeg til å ende opp med en K700. Den kommer forresten i salg 18. juni....ikke så lenge til det ;)

Lenke til kommentar
K700 har nå større skjerm enn på en T610, og da er det vel mer enn nok....

Dessuten så er den liten og lett.

Siemens S65 har et nydelig design, men er altfor stor synes jeg. 11 cm lang er 1 cm for mye, i hvert fall hvis en er vant med små mobiler. Jeg for min del har de siste årene hatt SGH300M, 8210, 6100 og nå en T610. Derfor kommer jeg til å ende opp med en K700. Den kommer forresten i salg 18. juni....ikke så lenge til det ;)

nei, men den er altfor dyr.

Lenke til kommentar

hva er det som er dyrt med den da? e700 koster fortsatt 3500, mer da den kom ut, fortsatt mange som har den, og vil ha den. man kjøper det man vil. noen vil ha k700, noen vil ha 7610. blir feil å prise k700 til 2800, som T630 koster nå. du får en del mer på k700 enn t630.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...