Sir_cruz Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) leter etter dette spillet det er ca.6-7 år gammelt men GANIALT... noen som har det.. ?? eller vet hvor jeg kan få tak i dette har leita i ca. 5 år har hatt DEMO og det vat over morro... og det er det fortsatt Endret 16. juni 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 http://www.gamespot.com/pc/strategy/knightsandmerchants/ Her er iallefall en demo. Tror jeg har det en plass. Og viss jeg husker rett er det freeware så jeg kan sikkert kopiere det til deg. Moderator ikke send meg på ferie. Jeg skal sjekke det med freeware først Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Synes jeg kan huske dette spillet.. men gikk lei, fordi folk blei jo sultne og døde.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 Synes jeg kan huske dette spillet.. men gikk lei, fordi folk blei jo sultne og døde.. hehe det er det som er genialt da.... trenger full version menne DEMO ER GREIT NOK TAKKER so mutch... har ikke lastet ned enda men skal se nå Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2004 http://www.gamespot.com/pc/strategy/knightsandmerchants/Her er iallefall en demo. Tror jeg har det en plass. Og viss jeg husker rett er det freeware så jeg kan sikkert kopiere det til deg. Moderator ikke send meg på ferie. Jeg skal sjekke det med freeware først har du full version ????? ja ja ja... kan du sende meg mailen din på PM eller noe så kan jeg hente det på MSN (siden det er freewear mener jeg...) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Synes jeg kan huske dette spillet.. men gikk lei, fordi folk blei jo sultne og døde.. Hihi, plukka det opp igjen nå for noen måneder sida, og huska INGENTING av hvordan man gav de mat. "STÅ NÅ IKKE DER OG KOP, TA DERE MAT, FOR SVARTE!" Men neeeida, de bare stod og så dårlige ut. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 tror jeg har det liggende et sted også... roter stadig vekk i tilbudskasser fant duke numkem 3d, quake II og Fallout for tilsammen 70 kr på lørdag Lenke til kommentar
pettergutt Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Send pm hvis du vil ha det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Dette fulgte med gratis i et eller annet PC blad for et par år siden. Tror jeg har cden liggende. Hvis jeg har kan jeg sikker sende deg det. :-) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Dette fulgte med gratis i et eller annet PC blad for et par år siden. Tror jeg har cden liggende. Hvis jeg har kan jeg sikker sende deg det. :-) det var der jeg fikk det første gangen oxo har demo nå... trenger bare FULLVERSION jayHeM : du må lage mat så lage en INN så spiser arbeiderne automatisk menne troppene dine må du trykke på feed troop eller noe , den knappen nederst i høyre når du trykker på troopen Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) ... Endret 16. juni 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 (endret) .... skjedde noe rart så kom det mange inlegg Endret 16. juni 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det var fullversjonen jeg fikk med da. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det var fullversjonen jeg fikk med da. FIKK DU ?? kan du sende det plz *gleder med* Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Aner ikke hvor jeg har det, men jeg kan lete litt i morgen. Hvis jeg finner det kan du naturligvis få det. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Aner ikke hvor jeg har det, men jeg kan lete litt i morgen. Hvis jeg finner det kan du naturligvis få det. send en PM når du finner hvis du finner da Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juni 2004 Del Skrevet 16. juni 2004 Det skal jeg gjøre. Jeg vet at jeg har det, men bare ikke akkurat hvor. hehe. Sender deg PM så fort jeg finner det. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2004 Det skal jeg gjøre. Jeg vet at jeg har det, men bare ikke akkurat hvor. hehe. Sender deg PM så fort jeg finner det. **gleder meg** Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Dette spillet hørtes jo morsomt ut. Om dette er freeware, og om noen finner en link, håper jeg en PM til undertegnede er på sin plass. Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har Knights and Merchants. Hvor mange er interessert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå