Zildjian Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei! No har jeg eksamen i norsk muntlig på onsdag niende, og lurte på om noen her har lest Det Mørke Lyset en bok av Mette Newth. Vet noen hvor jeg kan få en sammendrag av den? Elller hvis noen gidder å skrive sammendrag.... takker for all hjelp! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 foreslår at du tar og leser den selv, jeg Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Ja vi hadde jo det i lekse da.. Men problemet er at jeg ikke har tid Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ja vi hadde jo det i lekse da.. Men problemet er at jeg ikke har tid Du har én hel dag på deg.. en liten bok tar da ikke så lang tid å lese. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Du leser den fett på 4-5 timer. Lenke til kommentar
Zildjian Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 hadde ikke klart det...har jo mye annet å lese på og...men nå er jeg ferdig!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå