JoeDohn Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Så det var flere som hadde nevnt Chrono Trigger opp igjennom denne tråden, og jeg kan ikke gjøre annet enn å følge de. Chrono Trigger er absolutt det beste spillet i det hele og det store jeg har spilt i mitt korte liv! :wink: Har ventet og ventet og venter fortsatt på en verdig oppfølger med noe alla FFX grafikk. Kombinere det med den utrolige historien, miljøet og ikke minst stemningen til Chrono Trigger så har du garantert en hit! Stod ikke Square bak CT? Er med deg på at det er et genialt spill, synd det strøk med i forrige formatering... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 fullførte det i går, jeg og en kompis rundet det på 7 timer, skuffende kort :-? men spillet var utrolig kult, gleder meg vilt til oppfølgeren Er enig i at det er et altfor lett spill.. tar ikke mer enn en dag å runde det, om man prøver Oppfølgeren tror jeg blir bra! (Vi får håpe det blir litt mer å gjøre der da ) Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 ja, i et intervju innrømmet de som laget spillet at de hadde rushet det litt, for å få det ut på markedet, istedenfor å gjøre det lengre, men de lovet at i oppfølgeren måtte man nok bruke gode 30 tima før man va ferdig og i oppfølgeren e det 5 karaktera, ikke bare tre Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Stod ikke Square bak CT? Er med deg på at det er et genialt spill, synd det strøk med i forrige formatering... Joda Square stod bak CT! Var vist snakk om en verdig oppfølger for ikke så veeeldig lenge siden, men ble dumpet for noe annet søppel Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 ja, i et intervju innrømmet de som laget spillet at de hadde rushet det litt, for å få det ut på markedet, istedenfor å gjøre det lengre, men de lovet at i oppfølgeren måtte man nok bruke gode 30 tima før man va ferdig og i oppfølgeren e det 5 karaktera, ikke bare tre Dette blir bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå