Concubine Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kommer sx2 til norge? i følge en nett side jeg fant sto det at den skulle 262k skjerm og vanlige taster og mpx kamera! den hadde vært tøff tror jeg! hva er egentligt mpx kamera ??? Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 hvilken av disse tlfene kommer til å være best (SX2 og 6600i) Tydelig at folk ikke gidder å lese tråden før de svarer ja.. jo, jeg leste det jeg mente å skrive hvilke av disse tlfene står det at kommer til å best funksjoner?! IDIOT!!! det er hittil bare rykter. Her og nå starter jeg et nytt rykte. SX2 får tre ganger større skjerm enn den har i dag, får harddisk men desverre ikke innebygd antenne. SX2 (som ikke finnes) blir 4,3 ganger bedre enn 6600i (som ikke finnes). Håper du forstår poenget mitt ehhh....hvem og når ble det plutselig snakk og en 6600i ?!?! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) hvilken av disse tlfene kommer til å være best (SX2 og 6600i) Tydelig at folk ikke gidder å lese tråden før de svarer ja.. jo, jeg leste det jeg mente å skrive hvilke av disse tlfene står det at kommer til å best funksjoner?! IDIOT!!! det er hittil bare rykter. Her og nå starter jeg et nytt rykte. SX2 får tre ganger større skjerm enn den har i dag, får harddisk men desverre ikke innebygd antenne. SX2 (som ikke finnes) blir 4,3 ganger bedre enn 6600i (som ikke finnes). Håper du forstår poenget mitt ehhh....hvem og når ble det plutselig snakk og en 6600i ?!?! Les tråden du, så ser du det nok! Med mpx-kamera mener de nok megapiksel. Forkortelser, uff... Endret 9. juni 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå