Gå til innhold

Nytt design (ingen tentakler)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være frekk - men er dette ment som en vits? Siden hadde den styggeste fargekombinasjonen jeg har sett i mitt liv - du har også greid å velge den styggeste skrifttypen man kan ha på en webside. Den "logoen" du har der oppe kunne det ha blitt noe av men sånn som den er nå er den bare latterlig.

Jeg ser også at du har en "just for fun" slogan under logoen, wtf er det!? Og hvorfor er hele siden så mange piksler under logoen din og den streken? Og hva er vitsen med den 'style and perfection' boksen? I løpet av en uke har jeg sett mye rart, alt fra PoleCat's webside til dette her, jeg anbefaler deg å slette og dobbelt-slette denne templaten og komme opp med noe helt nytt.

Jebus.... :thumbdown:

Lenke til kommentar

De fargene liker jeg visst:P

og headeren skal fikses ja

At menyen er i midten får være sånn:P

Ja holder på med logoen:P

hehe ja takk prianha :p mye fint du hadde å komme med:P Ville bare prøve meg fram og se da....

Endret av mad2003
Lenke til kommentar

Sitter her med litt dårlig samvittighet og jeg beklager om jeg var for frekk, men du må prøve å forstå at nivået på forumet er et par hakk høyere enn det du kom med her. Vi pleier ikke å slenge opp en GIF i øst og vest med litt Times New Roman og be om kritikk. Men som sagt, beklager om jeg var for frekk men jeg anbefaler deg å prøve med andre farger og _hvertfall_ med en annen skrifttype!

Og for all del, prøv å unngå å bruke Times - skrifttyper! Prøv heller med f.eks Arial eller Tahoma.

(Og ja, vi har alle vært nybegynnere ;) ...)

Endret av PiRANhA
Lenke til kommentar

Skrift typen har jeg endret men fargene liker jeg av en eller annen grunn så de må nok bli. det skal jo bare være et personligt design og jeg lærer av mine feil (ref: Tentakler)

Bare et forsøk på å ikke lage en stander side og kan jeg få se en av dine sider som viser at du ikke er nybegynner? den flashen din er vell ikke alt? :no:

Endret av mad2003
Lenke til kommentar
Bare et forsøk på å ikke lage en stander side og kan jeg få se en av dine sider som viser at du ikke er nybegynner? den flashen din er vell ikke alt? :no:

Vel du kan ta en titt på portføljen min på http://www.rober2.com/v5/portafolio_web.php - grunnen til at du får opp "den flashen" er at jeg driver på med å utvikle en ny versjon av siden min ...

Ellers kan jeg vel si at jeg ikke lengre jobber freelance da jeg er blitt ansatt i Schibsted ASA (Norges største mediekonsern) sin mobile satsing hvor vi bl.a drifter og utvikler inpoc.no. Jeg vil nok si at jeg er ung (18 år) - men jeg er nok ikke nybegynner, har drevet på med dette i ett par år og har rukket å lage alt fra enkle sider til dynamiske nyhetssider.

Men nok off topic, en må akseptere at folk påpeker at ting ... eller hva?

Endret av PiRANhA
Lenke til kommentar

Ja selvfølgeligt! jeg ber jo om kritikk men siden den flashen din var ganske tragisk så...

Vill ikke ha negativ kritikk om folk som ikke kan komme med noe som er akseptabelt! feks en i klassen kjempe stolt har laget sin "egen side" i flashbuilder (en hjemmeside generator) skal ikke kritisere det jeg lager (om du forstår)

Men du har visst peiling ja:P

Lenke til kommentar

Hvorfor i h****** har du hovedfelte så langt ifra headern? Sier som resten skift ut fargen, eller ta den ene og bruk colormatch på den. Så du får farge som faktisk passer ilag.

Hørt om Lorem Ipsum? Link

Og vet du ikke hva du skal ha til siden? Link Link link viser ikke hvordan det blir seende ut, og ødelegger bare. Selv om det bare er en fisk.

Var det jeg hadde å si.

Edit:

Den var frekk, alle har lovt til å gi kritikk, uansett hvor flinke de er. Selv om du ikke klarer å lage like brae side selv, så kan du vel se hva som er en bra side? Og gi selv dårlig kritikk til ting du ikke liker. Vet nå hvem jeg ikke vil ha kritikk av hvis jeg skal få det på en av mine sider.

Endret av andesh
Lenke til kommentar

Må nok stille meg sammen med alle andre og si at fargene er "way off".

Ellers så er det alt for mye luft, du må få til et mere "tight" design.

Det er heller ingen symmetri mellom innholdsboksen og "utgående-linker" boksen din.

Menyen ser veldig kjedelig ut.

Start på nytt er nok mitt tips. Og uansett hvor godt du liker disse fargene, de er helt forferdelige. Men klart, lager du siden kun for deg selv og uten noen planer om at andre skal se den, så fungerer vell det.

Trådstarter: Selv om designet dit blir kritisert trenger du ikke å gi opp.

Kritikk (selv useriøs kritikk) her handler ikke om personen, men et spesifikt design.

Endret av Findus
Lenke til kommentar

Det ble litt hett rundt ørene her ja...

mad2003: Når noen bruker sin tid på å skrive et meningsfullt innlegg ang. en side du har lagt ut til kritikk, rakker man ikke ned på den personen bare fordi man ikke liker kritikken! Det er snakk om helt normal folkeskikk her.

Du sier noe om at du ikke vil ha negativ kritikk? :ermm:

Anbefaler deg å lese nettikette'n og retningslinjene før du så mye som åpner munnen igjen - for du har mye å lære når det gjelder hvordan man oppfører seg på et forum!

Endret av SirIce
Lenke til kommentar
Vill ikke ha negativ kritikk om folk som ikke kan komme med noe som er akseptabelt! feks en i klassen kjempe stolt har laget sin "egen side" i flashbuilder (en hjemmeside generator) skal ikke kritisere det jeg lager (om du forstår)

Nei, jeg forstår ikke. Vil du vite hvorfor? Det er fordi det er mannen i gaten som skal bruke siden din, ikke en eller annen helproff webdesigner. Alle, uansett hvem de er, kan komme med kritikk så lenge den er konstruktiv.

Men du skal altså (*finne eksempel*) hindre at folk skal kunne si at de ikke liker den og den musikken fordi de ikke kan spille musikk selv?

Tulling :thumbdown:

Lenke til kommentar

Bare en liten digresjon: Hvorfor er det relevant hva slags side piranah (some bare prøver å hjelpe) har? Kan du ikke sette pris på den hjelpen du får, istedet for å avfeie den med at "siden hans er tragisk"? Unødvendig at slike tråder skal ende i små debatter og diskusjoner rundt hvor erfarne folk er, og hvorvidt DERES sider holder mål. Dette er ikke en hvem-har-størst-tiss-konkurranse, dette er et seriøst diskusjonsforum, hvor du kan få hjelp innen webdesign, HTML og CSS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...