pgdx Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Mer enn noensinne dukker det iflg. IT-avisen opp obskøne ord i kjernen, og dette har Linus å si: Linux-far Linus Torvalds har ifølge Wired Magazine tidligere uttalt at «Obskønitet og stygt språk kan være helt greit, men hvis det begynner å ta opp betydelig kernel-plass må vi være på vakt». Hele artikkelen kan du lese her... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skjønner heller ikke hva i svarte granskauen det der skal bety Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Sålenge programmene fungerer så er det vel ubetydelig hvor mange kommetarer utviklerene har skrevet i koden som utløp for frustasjon. Det skal jo ikke være lett. Banning i kode er jo ikke akkurat noe nytt fenomen, men så er heller ikke itavisen kjent for godt nytt. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hehe. Den morsomste synes jeg er et sted der det er kommentert /* Fuck me gently with a chainsaw */ Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva med: /* I think I have an erection... Once _AGAIN_ the SunSoft * engineers are caught asleep at the keyboard, tsk tsk... */ :-) Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvor? cd /usr/src/linux; grep -R erection * Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Man har underholdning for utallige timer i de nyeste kernelene Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvor? cd /usr/src/linux; grep -R erection * kjedelig du er... PØH! Jeg bruker "søk etter filer" i GNOME! Så DET så! mohahaa Vil den komandoen der fortelle meg HVILKEN fil det er? Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Rart de ikke nevnte noe om windows sin kildekode Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvor? cd /usr/src/linux; grep -R erection * kjedelig du er... PØH! Jeg bruker "søk etter filer" i GNOME! Så DET så! mohahaa Vil den komandoen der fortelle meg HVILKEN fil det er? Åkei da grep -R erection * arch/sparc64/lib/checksum.S: /* I think I have an erection... Once _AGAIN_ the SunSoft Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Yep. Tror 600 mhz'ern min fant den før deg. Mohaha Ikke det at jeg skjønner dritten av den koden... SPARC64-assembly? Bugs i CPU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå