Zemeckis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei Er litt nysgjerrig på hva dere i HW-forumet mener om gruppa Ill Nino.Begynte først i dag å høre på de.Synes How Can I Live,Predisposed og What Comes Around er de tre kuleste.Hvilken er deres favoritter?Kan dere anbefalle andre grupper som er ligndene til Ill Nino? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 har så vidt hørt en sang... Men det virker veldig bra! sjekket på musicplasma.com, lignende band er blant annet System of a Down og In Flames. (ifølge musicplasma ihvertfall). Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 jada..Ill Nino er tøft nok det liker sangene: "Liar", "I'm loco", "God Save Us", "Unreal" og "No Murder" men hvis du hører godt etter når vokalisten brøler, høres det ut som om han står å brøler ned i et dass Lenke til kommentar
Confession Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hei Er litt nysgjerrig på hva dere i HW-forumet mener om gruppa Ill Nino.Begynte først i dag å høre på de.Synes How Can I Live,Predisposed og What Comes Around er de tre kuleste.Hvilken er deres favoritter?Kan dere anbefalle andre grupper som er ligndene til Ill Nino? Ill nino er det beste bandet jeg har hørt, jeg så dem live i oslo i 2003 det var konge. Det nye albumet Confession er best syns jeg da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ill Niño er faktisk ganske så bra. "Liar" og "God Save Us" er vel favorittlåtene mine. REVOLUCIOOOOOON!111!!1oneone!1! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jeg skulle se Ill Niño på roskilde men det crashet med Slipknot desverre...hadde ikke fått stått framme i moshpiten på slipknot hvis jeg skulle få med meg de. Irriterte meg for jeg har hørt noe på de før jeg dro og var meget overrasket hvor bra det var. Lenke til kommentar
Confession Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg skulle se Ill Niño på roskilde men det crashet med Slipknot desverre...hadde ikke fått stått framme i moshpiten på slipknot hvis jeg skulle få med meg de. Irriterte meg for jeg har hørt noe på de før jeg dro og var meget overrasket hvor bra det var. ill niño er konge!! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Brukbart. Digga God Save Us en gang i tida, når den var ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå