olejohan Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Eg har bygd meg ei vannblokk. Eg har ikkje skikkelit utstyr til å lodde meg, fikk det heller ikkje so gått til. So eg lurer på om det går and å bruke ein slags "lim" eller noke anna? Ole-Johan Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Araldit. limer alt, tåler det meste... du får tak i det på byggmaker e.l. det det jeg bruker og har brukt på nesten alle mine vannkjølings deler Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Det limet har eg..so no er det berre og starte. Men kva sort er best? Har Rapid no men vveit ikkje. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 "ekstra strong" burde jo være best. men "rapid" er jo nesten det samme, bare tørker fortere kjør på du Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Eg må sikkert kjøpe ein ny limtube. Kva skal eg velge då? Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Okey skal kjøpe det i morga. Takk for alt. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det ikke lurt å sette i et par skruer samtididig som du limer? virker litt tryggere da.. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 araldit tåler jævlig mye da har selv en chipsett blokk som kun er limt med araldit Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det ikke lurt å sette i et par skruer samtididig som du limer? virker litt tryggere da.. har mista blokken min limt med bare araldit i bakken hundre ganger, fremdeles like sterk (det vil si at lillesøstren min på tre finner det utrolig festlig å kaste den i parketten... ) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Eg trudd ei chipset blokk skulle vere på chipsete ej Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Eg trudd ei chipset blokk skulle vere på chipsete ej ja, det er derfor den heter chipsett blokk Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 jeg prøvde "artic silver termisk lim" og det satt som fy, enda ingen lekasjer fra den ble limt til nå (ca et år) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Det er no so dyrt ditta termetiske limet. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Diablo2k, ble det ikke lekasje i en av dine blokker forleden, som bare var limt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå