Joachim_F Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Mange hadde håpet på at id og Raven ville demonstrere Quake IV på årets QuakeCon, men slik blir det ikke. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Bah Ser ikke ut som vi får Quake 4 i år da hvertfall.. Hører Quake 4 bruker Doom 3 engine da.. det kan jo bli ganske spennede, highspeed FPS og Doom 3 engine Go id Software:) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Litt synd, men jeg foretrekker å se et litt mer ferdig produkt enn småbiter. Det svirret noen rykter om julen 2004 for lansering for lenge siden, men kanskje julen neste år er mer realistisk nå.. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Quake IV Det er et spill jeg har store forventninger til, bare håper id Software vil holde ord Hvis de gjør det, så gleder jeg meg ustoppelig. Husker hvor glad jeg var da Quake 3 Arena kom ut, Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Tenk så gamle vi alle kommer til å være når Quake 4 kommer ut! Håper vi fortsatt har ungdommelig glød nok til å finne glede i å drepe i Cyperspace... Edit: det er jo dessuten helt patetisk at de hovedsaklig satser på singleplayer... ... tenk deg: singleplayer med Doom 3-motoren... så vanvittig eksperimentelt Endret 8. juni 2004 av bureaucrator Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Det er jo fremdeles Multiplayer, det kan bli spennende:) Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Joda, selvfølgelig. Gleder meg faktisk som et veldig lite barn... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Quake IV Det er et spill jeg har store forventninger til, bare håper id Software vil holde ord Hvis de gjør det, så gleder jeg meg ustoppelig. Husker hvor glad jeg var da Quake 3 Arena kom ut, Det er Raven som utvikler spillet, ikke iD games. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Quake IV Det er et spill jeg har store forventninger til, bare håper id Software vil holde ord Hvis de gjør det, så gleder jeg meg ustoppelig. Husker hvor glad jeg var da Quake 3 Arena kom ut, Det er Raven som utvikler spillet, ikke iD games. Det heter ikke iD games:) Det heter "id Software" merk "id" Uansett.. id Software jobber tett med Raven Software på denne saken, id Software har en jo et vist ansvar i denne saken:) Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Nemlig.. Men gleder meg uannsett hvem som står bak, skal ikke ha så mye å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg