Jaffe Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har nylig re-installert Windows XP på pc'en min. Jeg repartisjonerte harddisken i installasjonen, og formaterte med NTFS. Etter installasjonen startet maskinen fint, men hver gang jeg starter maskinen nå, får jeg en blåskjerm med meldingen UNMOUNTABLE_BOOT_VOLUME . Hva er det som er problemet, og hva skal jeg gjøre? Harddisken er på 10gb. Det hender også av og til at maskinen starter skikkelig, men neste gang jeg starter den, skjer det samme. Maskinen starter fint i sikkermodus. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 dårlige/løse kabler? har sjekket disken med scandisk? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Ingen løse kabler. Som sagt, starter maskinen fint i sikkermodus, så det må nesten være noe med systemet...? Fungerte fint før, men da hadde jeg to harddisker, der XP lå på den ene. Dette har skjedd før. Endret 7. juni 2004 av Johan123321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå