Potetfar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg hadde en "kamerat" her akkurat, og dum som han var, skrudde han på skerminstillingene til den ene skjermen. Denne skjerman har alltid vært noe problematisk, så disse instillingene går ikke ann å skru tilbake. Så jeg spør her, før jeg kansje gjør noe dumt selv, hva skal jeg gjøre for å fikse skjermen? Ønsker ingen dumme kommentarer som "Hvis det ikke går ann å skru tilbake, hvorfor spør du her da?", eller lingende, som jeg ser i masse andre emner. Takker for nyttige svar. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvilken skjerm? CRT, LCD? Men hva gjorde han? SKrudde han på knappene under skjermen, eller var det noe han gjorde med noe program/windows? Det skal være mulig å sette slike ting tilbake Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg er ikke helt sikker på hva du mener. Skjermen er ødelagt sier du? Eller er det instillingene som er anderledes enn du vil ha dem? Hvilken skjerm er det snakk om? Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Det er instillingene på en CRT. De under skjermen, og det skjer ikkeno' når jeg prøver å stille tilbake. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er instillingene på en CRT. De under skjermen, og det skjer ikkeno' når jeg prøver å stille tilbake. Og hvilken skjerm er dette? Lenke til kommentar
dash Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 kan jo alltids skru opp skjermen å se Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hmmmm. Ring pc support. Eller vente på svar fra noen LCD folk her. Spør Eivind_Dahle eller hva han heter. Han har peil Offtopic: I am 68% addicted to Counterstrike. Potetfar fra SA? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Prøv å last ned powerstrip! Da burde du kunne stille på alt du måtte ønske! http://ftp.pcworld.com/pub/new/utilities/desktop/pstrip.exe BTW: Mixel, han heter oivind_dahle Endret 7. juni 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) "You are not authorized to view this page" Det er jeg som er Potetfar i SA også, ja. Carnifex: Vet ikke navnet, men det er 17-tommers. Det står "Nokia MicroEmission Valegraph 477V" på den, hvis det kan være til hjelp. Mer vet jeg ikke. Edit: Skriveleif Endret 7. juni 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Denne da: http://www.entechtaiwan.com/files/pstrip.exe Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Nei Hvis du trenger det: [email protected] Edit: Funka på andre PCn. Kan hende den ikke funker, så dere må gjerne komme med flere løsninger. PowerStrip funka lite. (Hvis ikke det var meg) Fler? Endret 23. februar 2005 av Potetfar Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kan denne hjelpe? http://www.majorgeeks.com/download960.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå