knutby Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Noen som kan anbefale en omfattende databok (2003 server) tenkte på windows 2003 server bible men er det andre som kanskje er bedre? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 viss det er noe man ikke har så mye erfaring med og vil komme igang med så er som regel Dummies bøker å anbefale... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Driver selv å leser w2k3 Bible. Har kommet ca. til side 150 og først nå begynner det å bli interessant. Har bare 8-900 sider igjen så jeg har ikke lest nok til å komme med noen evt. anbefaling. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Driver selv å leser w2k3 Bible. Har kommet ca. til side 150 og først nå begynner det å bli interessant. Har bare 8-900 sider igjen så jeg har ikke lest nok til å komme med noen evt. anbefaling. Hvilket kunnskapsnivå er den rettet mot? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvilket kunnskapsnivå er den rettet mot? Det er en bok for folk med kjennskap til det mest grunnleggende innenfor hardware og nettverk, det nok også en fordel å ha en viss oversikt over de ulike Microsoft operativsystemene. Synes selv at boka er lettskrevet selv om det brukes mye forkortelser som bare forklares en gang (har alltid merkepenn i beredskap). Kort sagt: ingen grunn til å bli skremt selv om det er på engelsk og en kan slå ihjel ett menneske med denne mursteinen. (tar forbehold om at jeg bare har kommet til de innledende rundene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå