Ingar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hvorfor slutte nå? Det er når du har holdt på lenge du må holde ut, og hvis læreren din/orkesteret er kjipe finner du deg en ny/ett nytt Vell. Jeg begynte når jeg var seks, det var gøy til jeg var 11 kanskje. Det er ganske trist egentlig. Læreren min sluttet for et år siden, da fikk jeg en ny lærer. Så, i dag skal jeg levere chelloen min. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skulle egentlig snakket med noen jeg liker på MSN, men vet ikke hva jeg skal si. Ellers er jeg sulten, men gidder ikke å lage meg mat. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skulle egentlig snakket med noen jeg liker på MSN, men vet ikke hva jeg skal si. "Hallo"? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Skulle egentlig snakket med noen jeg liker på MSN, men vet ikke hva jeg skal si. "Hallo"? Eller hva med "msnsex?" Kanskje ikke... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Heh, altså, er ikke det. Bare skjønner ikke hva vi skal snakke om, men uansett, nok om det. Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skulle egentlig vært på jobben jeg ikke har. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg skulle kanskje egentlig ikke gjort noe nå.. Kom nettop hjem fra skolen = slæææække! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skulle egentlig snakket med noen jeg liker på MSN, men vet ikke hva jeg skal si. "Hallo"? Eller hva med "msnsex?" Kanskje ikke... JEg starter alltid en samtale sånn, funker fett. Eller ikke ;P Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skulle egentlig betalt tilbake de 1500 spenna jeg skylder søskenbarnet.. men tror jeg kjøper cd'er istedet. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Skulle egentlig vært på skolen, men ble syk. Skulle deretter egentlig dratt på treninga også. Etter det igjen burde jeg ha dratt på stranda, men værgudene er ikke i humør akkurat nå Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 eg burde lese til eksamen som eg har i morgen...*stenger ned opera* da er vi to Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 eg burde lese til eksamen som eg har i morgen...*stenger ned opera* da er vi to jepp eg har forøvrig startet opp opera mange ganger siden den posten Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 hvorfor slutte nå? Det er når du har holdt på lenge du må holde ut, og hvis læreren din/orkesteret er kjipe finner du deg en ny/ett nytt Vell. Jeg begynte når jeg var seks, det var gøy til jeg var 11 kanskje. Det er ganske trist egentlig. Læreren min sluttet for et år siden, da fikk jeg en ny lærer. Så, i dag skal jeg levere chelloen min. du, lær deg å spille Apocalyptica... rååtøff cellomusikk! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg skulle ha spist tror jeg. Men har så vondt i halsen at det gå'kke. Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvis det hadde vært fgint vær skulle jeg ha vært ute og badet eller noe sånt. Og så kule jeg ha spist snart Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm, nå skulle jeg egentlig ha hjulpet en kjerring oppi gata med pcen, den er full av gator og popups osv... Men jeg gidder ikke for jeg har gjort det så mange ganger før , og hun er like utakknemlig hver gang. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm, nå skulle jeg egentlig ha hjulpet en kjerring oppi gata med pcen, den er full av gator og popups osv... Men jeg gidder ikke for jeg har gjort det så mange ganger før , og hun er like utakknemlig hver gang. Way to go. Du kan komme og hjelpe meg istedenfor. IE virker ikke Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg skulle ha gjort noen elektroteknikk oppgaver. 'Forbredelse til eksamen til onsdag' Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 eg burde lese til eksamen som eg har i morgen...*stenger ned opera* da er vi to jepp eg har forøvrig startet opp opera mange ganger siden den posten gjentar meg selv jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg