Gå til innhold

Hva skulle du egentlig gjort?


Putekos

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Nysgjerrig som jeg er, lurer jeg på hva dere egentlig skulle gjort istedenfor å sitte her.

 

Egentlig så burde jeg vært alt annet enn her. I dag så burde jeg vært på skolen og tatt en prøve, og vært på jobb. Istedenfor ble det til at jeg ble dritsyk. Og nå som jeg er hjemme, burde jeg ABSOLUTT IKKE sitte her. Har tusenvis av ting å gjøre. Blant annet dusje.

 

Men litt digg å ta meg fri til forumet - føler jeg fortjener det siden jeg er syk ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle ha vært i byn med en kamerat, men han ringte aldri. Og så holder jeg faktisk på å rydde klesskapet mitt, pluss en kommode. Veksler litt fram og tilbake fra pcen.

 

I 15.00 tiden skal jeg mest sansynlig til byn med 2 veninner, og da dropper jeg forumet en god stund...

Lenke til kommentar
Har ingenting annet jeg skulle ha gjort :D

Åh, det må være en deiiiiliiig følelse. Å vite at du kan sitte her helt i fred - uten å måtte slite for det etterpå. Noen ganger synes jeg det er bra når forumet har en "kjedelig" periode; da har jeg plutselig ryddet rommet. ;)

Lenke til kommentar

Jeg skulle egentlig jobbet med serveren jeg holder på med. men så tok jeg meg en bitteliten pause.

 

For jeg er der jeg egentlig skal være på denne tiden. på jobb! *flink* :p

 

men! når jeg setter meg på pcen etter å ha kommet hjem i dag er det mye annet jeg egentlig skulle gjort..

 

jeg skulle foreksempel ha ryddet rommet mitt og vaska klæra mine, siden jeg skal flytte ut.

 

og så skulle jeg sydd ferdig buksa mi, siden jeg gjerne sku hatt den nå i sommer. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg burde spille Fallout 2. Får nesten en dårlig følelse av å ikke gjøre det :(

 

I annen rekke så kommer å rydde opp i det helvetes rotet rundt meg. Har ikke rydda sikkelig her på 6mnd, minst :O

 

I tredje rekke så kommer å spise mat. Mat må man ha.

Lenke til kommentar
Jeg burde spille Fallout 2. Får nesten en dårlig følelse av å ikke gjøre det :(

 

I annen rekke så kommer å rydde opp i det helvetes rotet rundt meg. Har ikke rydda sikkelig her på 6mnd, minst :O

 

I tredje rekke så kommer å spise mat. Mat må man ha.

Mat burde komme først, da. Syke prioriteringer du har :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...