canopus70 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Specs: SMI Mega PC, SiS 651, 1GB RAM,2.8Ghz Celeron, Sapphire Radeon 9600XT Atlantis 256DDR... Sliter veldig med de fleste spill, er veldig lav FPS, spesiellt i Far Cry og HL CS, det merkelige er HL CS fungerer dårligere enn Unreal 2004, selv om UT 2k4 bruker sin gamle grafikkmotor burde det jo ikke ha bedre FPS...Har skrudd av VSync, Truform og har satt på Triple Buffering...Har prøvd ALT av drivere ( Catalyst, Omega, DNA)...Har også prøvd mange Tweake program men ingen av de ser ut til å gjøre noen forskjell...I tillegg er det rart at det går som det skal når jeg kjører 3DMark...Har også Flashet BIOS'en på skjermkortet og byttet til de nye Chipset driverene til AGP-porten...Hadde vært veldig fint om noen kunne hjelpt meg med dette... Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei Når du innstallerte de nye driverne, husket du da å avinnstallere de gamle først? Dette er ganske viktig for at ikke noen av de gamle driverne ligger i bakgrunnen og kødder. Hvis dette ikke nytter kan du formattere HD, slik at alt gammelt grums blir fjernet . Ofte vil dette gi en ytelsesøkning hvis det er en stund siden sist du gjorde dette, uansett en ting man bør tenke på å gjøre når man får slike prob. Det er ofte kjappere å formatere HD og legge alt inn på nytt enn å lete i dager/uker på en feil man kanskje aldri finner Lykke til Lenke til kommentar
canopus70 Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Takk for hjelpen, men dette er gjort, jeg har brukt ATI Removal Tools, og slettet alt av drivere...Har også prøvd å formatere men hjelper ikke, har også prøvd OS og de forskjellige spillene på andre HDD'er, men ingen forskjell...Lurer på om det kan være en HW feil eller en konflikt mellom noe HW eller SW... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå