Gå til innhold

Vice City Vigilante-modus

Anbefalte innlegg

Hehe, satt i helga og spilte mye dette, og fant ut at man kan gjøre svært gode penger på å fakke skurker, i og med at vigilante modusen er blitt mye bedre siden sist... Lurer litt på hvor mange runder det totalt er? Mener jeg kom til runde 30. Og da var det enten slutt el. så trykka jeg på ett el. annet..? Uansett saken er at de siste 7-10 rundene begynte jeg å tjene credits som bare fy. Tror jeg gjorde 700 000 på alle rundene totalt! Grei måte å tjene seg opp penger lissom. Hvor mye penger trenger man før man offisielt har 'rønna' hele greia, noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis jeg ikke husker helt feil stjelte jeg d hos militæret... og har LANGT fra 100 hidden packages. jeg tok et helikopter og fløy til basen deres og hentet d (fly fram og tilbake hvis d ikke står der første gang.)

Lenke til kommentar

det er 2 måter å få Apache på

1. finn 100 pakker da vil det være på millitær basen.

2. rund spillet altså hoved delen av spillet, når de folka kommer og tar deg. etter det er den også på millitær basen.

3 hvis du har rundet spillet og har 100 pakker dukker Apache'n opp på den H plassen som er i nærheten av AmUntaion(sp) på den første øya..

når det kommer til Vigilante mission har jeg greid mission 98 da hadde jeg fått 7 mill

Lenke til kommentar

Kom til 61. mission på søndag. Noen andre som har noe å tilføye her? Hvilke kjøretøyer som anbefales, tips til run'e vigilante modusen etc..? Satt i nesten 3t før jeg kom til 60. Hehe, dama ble litt gærn da, L0L...

Lenke til kommentar

Du kan ikke "runne" vigilante missiona, de genereres ettersom du klarer den forrige. Men spillet setter "vigilant mission complete" flagget når du klarer mission 10, etter dette er det bare for penger man spiller... Sorry hvis dere misforstod min bruk av ordet "level"

Lenke til kommentar
Enkleste måten å skaffe Apache helikopteret er å ta politi drakten som du finner i politistasjonen ved Mali Club..Så flyr du bare et helikopter inn i militær basen og tar Apache helikopteret! :thumbup:

Enig med du. Du er så godt som dødsdømt hvis du beveger deg inn i militærbasen uten en politiuniform.

Lenke til kommentar

Å få militær helikopteret er enkelt uten uniform også. Bare sørg for å ha full armour og HP, molotov (?!) og noe som skyter mange skudd fort som fy.

Ta et helikopter, fly inn i militærbasen. Land så nærme Militær Helikopteret som mulig.

Hopp ut, skyt de som er nærmest deg. Kast masse molotover slik at du lager en mur slik at folk ikke kommer nærme deg. Så tar du helikopteret og flyr som fy.

Kanskje ikke den enkleste, men den morsomte måten :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...