shabador Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Heisann. Er på utkikk etter noen helt kurrante høyttalere til under 300 kroner. Noen som har noen erfaringer og kan anbefale en av følgende: Altec Lansing Høyttaler 220E Creative SBS270 Altec Lansing Høyttaler 121 Sort Logitech X-120 Høyttalere Stereo Endret 7. juni 2004 av shabador Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har ikke hørt noen av de du nevner der, men disse spiller veldig bra! Hørte de her om dagen, og ble veldig overrasket...Litt over budsjett, men det er de verdt! Lenke til kommentar
moho Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Altec Lansing pleier å spille veldig bra. Ikke dumt å kjøpe de Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har ikke hørt noen av de du nevner der, men disse spiller veldig bra! Hørte de her om dagen, og ble veldig overrasket...Litt over budsjett, men det er de verdt! Det blir jo nesten det dobbelte av det orginale budsjettet. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det blir jo nesten det dobbelte av det orginale budsjettet. I know, og jeg sa jo at det var over budsjett hvis du leser posten ordentlig. Men som sagt så er det verdt de xtra hundrelappene. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 For al del, jeg leste posten din skikkelig. Altec Lansing virker helt greie. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Takker for hjelpen. Det er ikke jeg som skal ha de høyttalerene, men den ene "samboeren" min... Gud, det hørtes litt ekkelt ut... Vi kan heller kalle han en romkamerat, selv om det blir feil med tanke på att han ikke har samme rom som meg. (Takk gud for det...) Anyway... Ingen av oss som har flyttet sammen nå, har så alt for mye penger grunnet innkjøp av plenty av møbler, samt husleie og depositum. Men jeg skal høre om det blir aktuelt att han spanter på seg litt ekstra. Dersom han ikke vil det, hvilke høyttalere tror dere gir best lyd av de jeg har listet opp her? Endret 8. juni 2004 av shabador Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Nope... Må være under 300 kroner. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du har ikke et stereoanlegg eller en reiseradio med linjeinngang stående? Kjøp en ledning til en femtilapp, og så har du garantert bedre lyd enn 300- kroners høyttalere. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Jo, vi har faktisk koblet dvdspilleren til en forsterker i stuen som har innganger til pc'en også, men liker ikke helt tanken på å ha kabler strukket over gulvet... Han trenger ikke noen super lyd... Han trenger noen ok høyttalere. Jeg vil bare finne ut hvilke høyttalere som er mest ok... Dersom dere skjønner. Endret 8. juni 2004 av shabador Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Altec Lansing 121 er nok de beste. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Ser for meg att Altec Lansing 220E er bedre pga dyrere pris og ingen sub. Men det kan være jeg tar grundig feil. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Gikk for 220E etter å ha lest noen litt tynne tester. Er ikke verdens undergang dersom de er dårlige. Kan komme tilbake med hvordan de låter i neste uke. Lenke til kommentar
SEC44 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Håper du sjekket prisguiden før du kjøpte: https://prisguiden.no/produkt/8757 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Ville ha gått for disse eg. Har en kompis som har de og eg syns de spiller ganske så bra til å bare koste 300kr. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15514 Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Kjøpte Altec Lansing høytalere i 99`, ASC 45, med sub og to desktop høytalere. De bruker jeg enda, syns de fungerer utmerket til både spill og musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå