Gå til innhold

Anti-terror spillside, navneforslag?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg trenger noen kreative innspill her nå....

Wargaming Nor (spillsiden min) skal splittes opp i 2 forskjellige sider, med 2 nye navn. Den ene siden som skal inneholde militære spill har jeg funnet navn på selv.

Men den andre delen sliter jeg med. Den skal inneholde anti-terror spill og lignende spill (dvs. Rainbow Six serien, SWAT serien, Splinter Cell, CS, IGI osv...). Siden skal være på engelsk, og må selvfølgelig ha ett engelsk navn.

Har sittet og vridd min stakkars hjerne lenge nå, for å finne på ett lett og velklingende domenenavn... uten hell så langt. :(

Så da henvender jeg meg til dere da... så kom igjen folkens; kom med navneforslag til siden på engelsk (fortrinnsvis med .com domene).

Skulle det dukke opp ett genialt navn, og jeg bruker det, skal jeg gi credit på siden til den som fant på navnet.

(hvis dere ikke vil skrive det her i tråden, send meg en PM)

Endret av RogueFreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser det begynner å komme en del bra forslag her :)

www.jointtactics.com er meget bra! Men hvilken måte og skrive det på ser best ut/er best?

enten

http://www.jointtactics.com

eller

http://www.joint-tactics.com

?

Jeg kan jo slenge ut noen andre forslag dere kan si deres mening om:

www.ctugamers.com

www.ctgamers.com

www.tacsquadgamers.com

Des; hva mente du med taktisk clanside? En side for klaner som spiller taktiske spill eller noe annet?

Keep 'em coming... men fort, for domenene blir regga i dag eller imorgen!

Lenke til kommentar

Kjør på www.jointtactics.com i et ord, mye enklere å huske, samt skrive.

Tenke på en slags samleside for taktiske klaner, hvor de blir presentert og litt om hvilke spill de spiller, hva slags taktikk de bruker osv. samt deling av resursser (da med tanke på artikler og "combat" historier ala det vi har under diary på 1stVETs (se link i signatur).

des,OUT!

Lenke til kommentar
Kjør på www.jointtactics.com i et ord, mye enklere å huske, samt skrive.

Tenke på en slags samleside for taktiske klaner, hvor de blir presentert og litt om hvilke spill de spiller, hva slags taktikk de bruker osv. samt deling av resursser (da med tanke på artikler og "combat" historier ala det vi har under diary på 1stVETs (se link i signatur).

des,OUT!

Jeg skal den ideen der i bakhodet. Er mulig jeg kan kjøre opp ett subdomene under en av sidene mine (mulig at den passer bedre under en av de andre, siden taktiske klaner ikke bare spiller antiterror-spill). Kommer an på hva jeg får tid til, og om interessen er stor nok rett og slett. Men absolutt ingen dum ide, den dagboka på 1stvets er meget bra skrevet iallefall.

Har dere begynt å spille Söldner i klanen enda, eller går det kun i BfV?

Men skulle det bli noe av denne ideen, så kan jeg regne med litt assistanse fra deg da Des?

Lenke til kommentar

Ja, da er det ingen vits i å komme med nye forslag.

Det ble http://www.jointtactics.com som ble valget.

Så, all takk til Zlash som fant på navnet. Jeg vil nevne deg i footer text på siden (PM meg hvis du vil jeg skal bruke ett annet navn, hører jeg ikke noe vil du bli referert til som "Zlash from the hw.no forum").

Domenet er blitt registrert, og siden vil forhåpentligvis være klar for en lansering sammen med de 3 andre sidene ca. 1. juli.

Det dere derimot kan komme med meninger om, er hvilke spill som passer å ha på siden og ikke passer!

Hovedvekt skal være på antiterror spill, FPS/3rd person.

F.eks. skal CS og CS:CZ være med? Eldre spill som SWAT 3? osv...

Tar imot forslag hele veien her.

(kan f.eks. fortelle at jeg vurderer om jeg skal ha med I.G.I spillene, Tactical Ops, og mod'er med antiterror theme, f.eks. SWAT moden til Call of Duty, osv... )

Lenke til kommentar
ta iaf med OFP :w00t:

Nei... :scared:;)

OFP kommer ikke til å bli med på denne siden. OFP er en militærsimulator, ikke ett counter-terrorism spill.

Derimot vil OFP være å finne på den andre siden (den andre halvdelen av gamle Wargaming Nor)!

...og, som jeg nevnte i en post her for en tid tilbake...

Jeg lanserer en Operation Flashpoint 2 portal samtidig med de andre sidene!

Mer info kommer senere... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...