Bjanger Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Heisann! Lurer på om noen av dere har noen erfaringer med denne maskinen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124064&view=detailed Jeg kommer til å bruke maskinen minimalt til spill, så grafikk-kortet trenger ikke være Radeon 9800 liksom. Bortsett fra dette, er det noe annet jeg burde legge merke til, som kanskje får meg til å styre unna maskinen? Takk for eventuelle tips! Lenke til kommentar
Polarbastard/Reserve Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Heisann!Lurer på om noen av dere har noen erfaringer med denne maskinen? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124064&view=detailed Jeg kommer til å bruke maskinen minimalt til spill, så grafikk-kortet trenger ikke være Radeon 9800 liksom. Bortsett fra dette, er det noe annet jeg burde legge merke til, som kanskje får meg til å styre unna maskinen? Takk for eventuelle tips! Hei 256MB er litt lite Ram til smooth å kjøre XpPro som medfølger. Anbefaler at du får dem på Komplett til å sette inn en Rambrikke til. Oppløsningen er "bare" 1024X768, men kanskje synes du dette er greit? For min del er jeg litt småforelska i 1400x1050 som jeg har i min G556 . Denne maskinen finner du hos Multicom. Ellers er denne maskinen helt grei, + for at den inneholder XPPro, hvis du ikke allerede har lisens for denne. Endret 7. juni 2004 av Polarbastard/Reserve Lenke til kommentar
Bjanger Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Heisann. Jeg bestiller en ny minnebrikke, sånn at jeg får 512. Det skal visst øke bat.kapasiteten også.. Oppløsningen er ok, den kan jeg leve med. Jeg får den for 11300, og går da for den. G556 så veldig bra ut, men da må jeg opp noen tusen. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå