eLectr0shade Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg starta opp steam i stad og åpna cs. Nå i det siste har cs begynte å kjøre i et vindu uten at "run in a window" står på. Dette skjer ikke hver gang jeg åpner cs men bare noen ganger. Nå var jeg lei av dette problemet og skulle sjekke om det skjedde i Direct3D (kjørere OpenGL til vanlig). Istede for å velge D3D trykte jeg feil og på software. Da ble skjermen helt svart og dette kom opp: "Video mode change failure. The specified videomode is not supported. The game will now run in software mode. Ok - Avbryt" Trykker jeg ok, skjer det samme, skjermen blir svart og samme feilmeldinga popper opp igjen. Trykker jeg avbryt, avsluttes bare hl.exe og jeg kommer tilbake i windows. Jeg har reinstallert (samme skjer) og jeg har slette hele steammappa og unistallert (samme skjer). Vet noen hvordan jeg kan bytte fra software til opengl uten å være inne i cs? eventuelt en annen måte å fikse dette på? Trenger hjelp!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er et egent kategori for Counter-Strike. 'Annet (Akamera.no/.dk)'-kategorien skal ikke brukes til slikt. Flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå