Caliber Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Leste nettop din sides test av tv-kort, og dette virket da som et veldig godt kjøp for under 1000-lappen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det, eller har noen erfaringer med kortet selv? Er det et så godt kjøp som det virker som? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hei! Har dette kortet jeg, kjøpte det hos databutikken. Men må ærlig talt si såpass at jeg ennå ikke har prøvd det skikkelig ut, enda jeg kjøpte det i vinter, men det lille jeg har prøvd så virker det bra. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hei!Har dette kortet jeg, kjøpte det hos databutikken. Men må ærlig talt si såpass at jeg ennå ikke har prøvd det skikkelig ut, enda jeg kjøpte det i vinter, men det lille jeg har prøvd så virker det bra. Kunne du ikke testet det ut litt og gitt meg tilbakemelding? Er spesiellt interessert i opptaksmulighetene/komprimeringsmulighetene, og generell kvalitet. Hadde du noen problemer med å handle fra databutikken? Hørt en del stygge ting om de ang. returnering av varer bl.a. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har det kortet, kjøpte det på http://www.absoluttdata.no/ - rask levering, det funker bra, ser på tv med det akkurat nå faktisk. Det er litt følsomt ovenfor dårlige tv-signal (med henhold til opptak, det er sågodt som samme kvalitet som man ville hatt på tv). Man kan ta opp og ta screenshots i 768*576, samt ta opp og brenne direkte på DVDR uten problemer (har ikke prøvd dette, da jeg regner med det nok vil hakke litt om andre programmer kjører samtidig). Meget anbefalt kort, du får med et par nyttige videoredigeringsprogram, samt bra drivere, bra fjernkontroll og diverse ledninger, både nødvendige og unødvendige. Lenke til kommentar
ztriker Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har selv kjøpt meg kortet idag, men fikk sjokk da jeg skulle bestille det hos databutikken.com. Grunnen til det er at de skal ha 130kr i frakt og 50kr i oppkrav!!! De tar ikke VISA!!! Kortet til 469 endte da opp på 649!!! Jeg gikk i butikken til IQdata og fikk det samme kortet for 550kr!! Man skal bestille for ei høy sum før det lønner seg å bestille via nett! Dessuten fikk jeg prutet ned prisen litt hos IQdata.... Har også kontaktet vaagen consulting, men har ikke fått noe svar fra dem ennå. De skal ha 505kr + frakt, men de sender et tilbud som vil vise totalprisen og den har jeg ikke fått ennå... Tviler på at de får sendt det til under 45kr.... Så jeg anbefaler å sjekke din lokale pcbutikk før du bestiller på nett.... Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Prisguiden er en fin ting https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Jeg har selv kjøpt meg kortet idag, men fikk sjokk da jeg skulle bestille det hos databutikken.com. Grunnen til det er at de skal ha 130kr i frakt og 50kr i oppkrav!!! De tar ikke VISA!!! Kortet til 469 endte da opp på 649!!! Jeg gikk i butikken til IQdata og fikk det samme kortet for 550kr!! Man skal bestille for ei høy sum før det lønner seg å bestille via nett! Dessuten fikk jeg prutet ned prisen litt hos IQdata.... Har også kontaktet vaagen consulting, men har ikke fått noe svar fra dem ennå. De skal ha 505kr + frakt, men de sender et tilbud som vil vise totalprisen og den har jeg ikke fått ennå... Tviler på at de får sendt det til under 45kr.... Så jeg anbefaler å sjekke din lokale pcbutikk før du bestiller på nett.... Hvor ligger denne IQdata da? Hadde egentlig vært optimalt å kjøpe over disk Lenke til kommentar
ztriker Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Tydeligvis holder de til bare i Kongsberg, men det er helt sikkert andre pc-butikker i nærheten av der du bor. Gå og spør dem om de kan gi deg et tilbud på kortet... Lenke til kommentar
ztriker Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Prisguiden er en fin ting https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Det man ikk får vite i prisguiden er hva totalprisen blir med frakt og omkostninger. Når man kjøper lite og billige ting er det som regel billigst over disk.... Sånn som at databutikken.com skal ha 469kr for kortet, men det ender opp på 649kr. Over disk fikk jeg det til 550kr!!! Se ikke blindt på prisen, men tenk litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå