titus Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hvordan kan man finne CPU-hastighet i eldre versjoner av windows? I XP er det jo bare å trykke Win-tast + pause, men eldre windowsversjoner viser ikke prosessorhastighet under systemegenskaper i "min datamaskin". Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Cpu-Z Tror ikke det er noe slikt implementert i win98, det var i win95 though. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg har ikke win98, men prøv: Programmer/tilbehør/systemverktøy/systeminformasjon EDIT: Bortsett fra det så finner du det jo i oppstartsbildet i BIOS... Endret 7. juni 2004 av ozone Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Høyreklikk på min datamaskin.. Eller CPU-Z Lenke til kommentar
ozone Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Høyreklikk på min datamaskin.. Eller CPU-Z I win 2k og XP ja, men ikke i 98. Jeg mener bestemt å huske at jeg ble glad for den muligheten når 2k kom! Lenke til kommentar
titus Skrevet 8. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2004 Takker for forslag. Men det er ikke noe om CPU under "Min datamaskin" eller "systeminformasjon" og CPU-info vises ikke ved oppstart. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Start - kjør - dxdiag Skal vel fungere? 3DMark viser vel også CPU hastigheten et sted, men CPU-Z er vel det beste for å se prosessor-hastigheten. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Start>kontrollpanel>System, eller DirectX mappen, og så dxdiag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå