Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan ikke nå sider i ie

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har et problem på en pc som er:

Kobler opp via ISDN til internett (via isdntelefon m/modem innebygd), forsøker så å gå på f.eks www.vg.no. Den får hentet overskriften i titlebar (VG NETT hovedside), men stopper her. Det ser ikke ut til at noe annet blir lastet ned. Det er iallefall ikke registrert noe trafikk opp/ned.

Prøver jeg å pinge www.vg.no. Får jeg svar med en gang (uten forsinkelse). Ftp går også greit. Men samme problem oppstår når en skal sjekke mail i outlook (pop). Får heller ikke kontakt med liveupdate-server hos norton.

Kan dette være et slags underfundig virus? Det ser ikke ut til at norton er disablet, ettersom jeg kan scanne gjennom pcen, men uten å finne noe.

Har noen tips til hva som kan være galt her? Og hva jeg evt. kan gjøre for å fikse dette? :ermm:

[Det er mulig denne posten er litt feilpostet, men fant ingen andre steder å poste den]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, om det er pron det kommer av eller ikke kan jeg nesten ikke svare på, ettersom om det ikke er min pc :)

Men har kjørt gjennom med adaware og spybot, dog med litt utdaterte "virus"definisjoner. Går jo ikke an å få oppgradert disse, får ikke kontakt med serverne.

Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...