Gå til innhold

[steam]problem

Anbefalte innlegg

Jeg starta opp steam i stad og åpna cs. Nå i det siste har cs begynte å kjøre i et vindu uten at "run in a window" står på. Dette skjer ikke hver gang jeg åpner cs men bare noen ganger. Nå var jeg lei av dette problemet og skulle sjekke om det skjedde i Direct3D (kjørere OpenGL til vanlig). Istede for å velge D3D trykte jeg feil og på software. Da ble skjermen helt svart og dette kom opp: "Video mode change failure. The specified videomode is not supported. The game will now run in software mode. Ok - Avbryt" Trykker jeg ok, skjer det samme, skjermen blir svart og samme feilmeldinga popper opp igjen. Trykker jeg avbryt, avsluttes bare hl.exe og jeg kommer tilbake i windows. Jeg har reinstallert (samme skjer) og jeg har slette hele steammappa og unistallert (samme skjer). Vet noen hvordan jeg kan bytte fra software til opengl uten å være inne i cs? eventuelt en annen måte å fikse dette på?

Trenger hjelp!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette hører hjemme i CS seksjonen, men uanz steaqm suxx

Ja, det hører hjemme der. Men siden du ikke kan hjelpe ser jeg absolutt INGEN grunn til at du svarer! Det hjelper ikke han at du sier at det hører hjemme der og sier at steam sux!

Å, forde du svarte var så mye bedre :hrm: .

Nei, men jeg gjorde han den tjenesten og postet det for han hunder counter strike delen.

btw: han er faktisk i samme cs klan som det jeg er i. Så jeg gjorde han en vennetjeneste. Men jeg vart litt irritert når Fatanboy duden kom med et så latterlig svar som det han gjorde.

Så hvis du har så veldig mye i mot det så bryr jeg meg svært lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...