akira7 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fikk vite idag at jeg har oppkjøring akkurat om en måned. Kunne tenkt meg litt tidligere. Hvorfor er det så lang vente tid på å få oppkjøring? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Fordi så mange vil ha lappen med en fåkkings gang. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Svært mange vil ha lappen før fellesferien, og som du sikkert skjønner, er folk sent ute, slik som... øh... noen Undertegnede har oppkjøring på bursdagen sin, som er den 19. august. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Svært mange vil ha lappen før fellesferien, og som du sikkert skjønner, er folk sent ute, slik som... øh... noen Undertegnede har oppkjøring på bursdagen sin, som er den 19. august. hmm... åssn erre muli å ha oppkj på bursdagen sin? Når jeg tok lappen var det umulig siden jeg måtte ta teoriprøva toppen ti dager før jeg fylte 18... Har det blitt nye regler igjen ell? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nye regler nå ja... Teorien kan taes inntil 6mnd før man fyller Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ser du bor i Oslo, kan være at du kan ha kortere ventetid på en annen trafikkstasjon enn den på Risløkka. Tror det er en i Lørenskog også... Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hmm.. Så jeg kan ta den hvor som helst da? Hihi, har ikke peil på noe sånn. Vil bare ha lappen, trenger den til sommeren Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ser du bor i Oslo, kan være at du kan ha kortere ventetid på en annen trafikkstasjon enn den på Risløkka. Tror det er en i Lørenskog også... Det er ikke noen trafikkstasjon på Lørenskog. Nærmeste er på Lillestrøm, og tro meg, der er det lengre enn 1 mnd ventetid. Derfor skal jeg ta den på Jessheim denne uka. mvh Pantera Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er ikke noen trafikkstasjon på Lørenskog. Nærmeste er på Lillestrøm, og tro meg, der er det lengre enn 1 mnd ventetid. Derfor skal jeg ta den på Jessheim denne uka. Så feil kan man ta... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Så feil kan man ta... Det var jo ikke så veldig langt unna da..... Pantera Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Konklusjon.. Får sitte hjemme en hel mnd og vente på oppkjøringa! *bleeh* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå