Gå til innhold

Trackmania - ny tråd i "populærforum"

Anbefalte innlegg

Kan vi få en tråd for TrackMania i mappa for de mest populære spillene.

Nå som det endelig er i SALG i Norge kommer nok flere og flere til å få øynene opp for denne lille juvelen av ett spill!

Vet noen forresten om noen norske servere som er oppe?

Sånn det er nå er det stort sett bare tyske og franske servere, og da sliter vi i Norge litt med ping (ikke det at ping har så mye å si i dette spillet, og det er dårlig nettkode fra utviklerens side).

Hvilket nick bruker dere andre (jeg bruker Rookie_NO) og hvilke servere spiller dere på? (Gjerne egne servere med passord!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker =ACE=Joachim og spiller på forskjellige servere (holder meg stort sett unna franske), men foretrekker serverne til Raxor, Mr. Anderson og MrD. Hvis mulig velger jeg servere hvor det spilles "rounds" (fremfor "time attack").

Endret av Joachim_F
Lenke til kommentar
Kan vi få en tråd for TrackMania i mappa for de mest populære spillene. Nå som det endelig er i SALG i Norge kommer nok flere og flere til å få øynene opp for denne lille juvelen av ett spill!

Vi vil vurdere å sette opp en egen kategori når TrackMania blir litt mer populært på forumet. Akkurat nå er det dessverre ikke populært nok. Her er begrunnelsen:

De siste 180 dagene er det opprettet 38 tråder om TrackMania. 11 av dem er tråder opprettet automatisk i forbindelse med en Gamer.no-artikkel. I løpet av mai og juni er det tilsvarende 13 tråder totalt, hvorav 5 er dedikert til Gamer.nos artikler og 1 er for å spørre om vi kan opprette en kategori.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...