Rookie_NO Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kan vi få en tråd for TrackMania i mappa for de mest populære spillene. Nå som det endelig er i SALG i Norge kommer nok flere og flere til å få øynene opp for denne lille juvelen av ett spill! Vet noen forresten om noen norske servere som er oppe? Sånn det er nå er det stort sett bare tyske og franske servere, og da sliter vi i Norge litt med ping (ikke det at ping har så mye å si i dette spillet, og det er dårlig nettkode fra utviklerens side). Hvilket nick bruker dere andre (jeg bruker Rookie_NO) og hvilke servere spiller dere på? (Gjerne egne servere med passord!) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Jeg bruker =ACE=Joachim og spiller på forskjellige servere (holder meg stort sett unna franske), men foretrekker serverne til Raxor, Mr. Anderson og MrD. Hvis mulig velger jeg servere hvor det spilles "rounds" (fremfor "time attack"). Endret 7. juni 2004 av Joachim_F Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kan vi få en tråd for TrackMania i mappa for de mest populære spillene. Det hadde gjort seg! Kaller meg bare OB jeg, spiller mest på team68 servern Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Snabb fråga efter att jag testat demoversionen; - Kan man få bilen att backa? (Det är ganska lätt att köra fast mot räcken och annat...) /Olle Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 - Kan man få bilen att backa? Pil ned fungerer for meg (dvs, bremsetasten). Lenke til kommentar
ttt Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 det er vel fortsatt for lite poster om emnet til å opprette eit eiget forum. eg holder meg til demoen fortsatt, der er meir ein nok moro med den. Lenke til kommentar
TST Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kan vi få en tråd for TrackMania i mappa for de mest populære spillene. Nå som det endelig er i SALG i Norge kommer nok flere og flere til å få øynene opp for denne lille juvelen av ett spill! Vi vil vurdere å sette opp en egen kategori når TrackMania blir litt mer populært på forumet. Akkurat nå er det dessverre ikke populært nok. Her er begrunnelsen: De siste 180 dagene er det opprettet 38 tråder om TrackMania. 11 av dem er tråder opprettet automatisk i forbindelse med en Gamer.no-artikkel. I løpet av mai og juni er det tilsvarende 13 tråder totalt, hvorav 5 er dedikert til Gamer.nos artikler og 1 er for å spørre om vi kan opprette en kategori. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Joda, er klar over at det ikke har tatt helt av, men med tanke på at det kun er Elkjip som fører spillet, så er det vel ikke så værst? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Blir nok flere poster hvis det kommer en egen kategori til spillet tenker jeg. Før eller siden må det jo komme uansett.. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Spillet har ikke akkurat vært i salg så lenge her i vårt kjære Norge heller, ergo er det ikke så rart det ikke er starta 5458474 poster om spillet enda.... Men vi får bare se og håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå