Tjohei Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Var ikke klar over at 7610 var så like rundt hjørnet. I rest my case. Men det jeg egentlig reagerte mest på, var alle de nye funksjonene som liksom 7610 skal ha i forhold til 6600. Det er vel stort sett nytt design og mpix kamera som skiller den fra 6600...? Eller? Lenke til kommentar
kain Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 om trent det ja ikke så veldig mye mer Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Trudde ikke den var ute enda jeg Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den er jo ikke ut NÅ men SNART.....to uker kansje! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den er jo ikke ut NÅ men SNART.....to uker kansje! uff, nå må du lese da singh, visst du tar en titt innom side 2, går inn på linken som blir henvist, så er det noen som har fått den! Trudde det ikke selv, men inrømmer mine feil nå! Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 den er jo ikke ut NÅ men SNART.....to uker kansje! litt greit å lese igjennom hva folk har sagt, før man sier noe. det er en som har den allerede. Lenke til kommentar
kain Skrevet 9. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2004 Hadde det enda vert meg som hadde fått den jaja ikke så lenge til nå 2-3 uker så har jeg ny 7610 jeg også kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå