travis_g Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Vist jeg bruker css code: border: 1px solid #000; blir bare rammen rundt på tabellen synliggjort, og ikke alle strekene i tabellen. Noen som vet hvordan jeg kan endre dette? EDIT: Legger til et spørsmåæ til: Er det mulig å få cellspacing="0" cellpadding="0" inn i css? Endret 7. juni 2004 av travis_g Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 td,tr { border:1px solid #000000; } ? Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) td,tr {border:1px solid #000000; } ? Men da må jeg klassifisere alle cellene i tabellen. Skulle helst hatt en jeg kunne bruke i: table."navn"{ HER } Endret 7. juni 2004 av travis_g Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nei, du trenger ikke nødvendigvis klassifisere alle cellene, nei. table, td { border: 1px solid #000; } Det er den jeg bruker... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 td,tr {} tar absolutt alle <td> og <tr> i dokumentet ditt. Med mindre det er ønskelig med å ta kun en tabell, er dette den beste måten. Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Nei, du trenger ikke nødvendigvis klassifisere alle cellene, nei. table, td { border: 1px solid #000; } Det er den jeg bruker... table.xxxx td { border: 1px solid #000; } Brukte denne, siden jeg ikke skulle ha det i alle tabellene. Noen som vet noe om det andre jeg lurte på? Er det mulig å få cellspacing="0" cellpadding="0" inn i css? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva skal du med tabeller, om jeg tør spørre? Du kan jo bare prøve å sette margin: 2px; padding: 2px; på alle td-elementer... Lenke til kommentar
travis_g Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Hva skal du med tabeller, om jeg tør spørre? Skal ikke lage design. Skal sette opp en del tagger, og hva de definerer. Da er det sjekkt med en tabell. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Da er det sjekkt med en tabell. Ja, da er det sjekkt med en tabell... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 ! Noen som vet hvordan tabeller _egentlig_ skal brukes! Meget bra, travis_g! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå