Spaz Skrevet 2. november 2001 Del Skrevet 2. november 2001 God nyhet: http://www.icompz.com har XP 1900+ på lager (det er blitt bekreftet) og begynner og sende denne ut til kunder 5. november. Dårlig nyhet: De selger bare i USA. Ikke til noen andre land. Håper vi får se denne CPU`en i Norge snart også. Jeg har tilogmed hørt rykter om at vi kan vente XP 2000+ ved juletider. Det blir spennende og se hvordan P4 "Northwood" kan konkurrere ytelsesmessig mot Athlon XP. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 3. november 2001 Forfatter Del Skrevet 3. november 2001 AthlonXP 1900+ kjører på 1600 MHz. AthlonXP 2000+ kommer til å kjøre på 1667 MHz. Jeg hadde selv planer om og oppgradere min T-Bird 1.33 Ghz til en raskere Athlon XP snart, men jeg fant ut at mitt Abit KT7A rev. 1.0 hovedkort ikke støtter Athlon XP :sad: Jeg tror jeg venter til det kommer et Abit-hovedkort som støtter ATA133 og USB 2.0 og DDR 333, før jeg skifter hovedkort. Blir vel en gang neste år. [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2001-11-03 13:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå